Szczegóły zmiany:
INFORMACJA
O ROZSTRZYGNIĘCIU
NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ARCHIWUM – KOORDYNATOR CZYNNOŚCI KANCELARYJNYCH -⅟2 etatu
W wyniku zakończonej procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana:
Pani Katarzyna Jasionowska, zam. Gołdap
Uzasadnienie rozstrzygnięcia naboru na stanowisko:
W związku z ogłoszeniem Burmistrza Gołdapi o naborze na stanowisko urzędnicze ds. Archiwum– koordynator czynności kancelaryjnych z dnia 23.08.2024 r. (zatwierdzonym Zarządzeniem Nr 116/VIII/2024 Burmistrza Gołdapi z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze do spraw Archiwum – koordynator czynności kancelaryjnych -⅟2 etatu) wpłynęło siedem ofert. Kandydaci spełnili wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze i zostali zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, którym była rozmowa kwalifikacyjna.Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pani Katarzyna Jasionowska wykazała się największą wiedzą z zakresu wiedzy objętej konkursem, a w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwiania spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw. Pani Katarzyna Jasionowska otrzymała największą liczbę punktów. Na zadawane przez członków komisji rekrutacyjnej pytania udzielała odpowiedzi w sposób bardzo jasny, konkretny i merytoryczny. Podczas rozmowy wykazała się opanowaniem i spokojem. Była komunikatywna i przygotowana do rozmowy. Kandydatka posiada dobre przygotowanie do realizacji zadań na danym stanowisku oraz duże doświadczenie w pracy w administracji. Komisja rekrutacyjna rekomendowała do zatrudnienia kandydatkę, więc podjąłem decyzję jak na wstępie.
Burmistrz Gołdapi
Konrad Kazaniecki
Gołdap, 03.10.2024 r.