ZARZĄDZENIE NR 79/III/2011
Burmistrza Gołdapi
z dnia 7 marca 2011r.
w sprawie wskazania systemu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz określenia rodzaju przesyłek wpływających, które nie są otwierane w sekretariacie w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Na podstawie § 1 ust. 3 oraz § 2 ust. 2 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.
z 2011 r. nr 14 poz. 67) zarządzam, co następuje:
§ 1
Wskazuję tradycyjny system wykonywania czynności kancelaryjnych, jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
§ 2
Na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi wyznacza się Panią Agnieszkę Wojtala - pracownika wydziału Organizacji i Nadzoru.
§ 3
Określa się listę przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez sekretariat stanowiącą Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą
od 01.01.2011r.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 79/III/2011
Burmistrza Gołdapi
z dnia 7 marca 2011r.
LISTA PRZESYŁEK NIEOTWIERANYCH PRZEZ SEKRETARIAT:
1. Przesyłki adresowane imiennie do Burmistrza Gołdapi, Zastępcy Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy oraz poszczególnych pracowników o znamionach korespondencji prywatnej.
2. Przesyłki stanowiące tajemnicę służbową, które przekazywane są odpowiednim adresatom i inne przesyłki niejawne - jeżeli po otwarciu koperty nie oznaczonej na zewnątrz klauzulą tajności znajduje się pismo poufne, należy niezwłocznie przekazać je Burmistrzowi Gołdapi bez otwierania koperty wewnętrznej.
3. Oferty przetargowe i konkursowe.
4. Oferty w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze.
5. Przesyłki adresowane do Urzędu Stanu Cywilnego w Gołdapi.
6. Przesyłki wartościowe.