Zarządzenie Nr 139/V/11 w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

Zarządzenie Nr 139 /V/11

Burmistrza Gołdapi

z dnia 13 maja 2011r.

 

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:

 

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Zastępcę

Skarbnika w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób

ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone

zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:

1. Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji

2. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Członek

3. Barbara Wożniak Kierownik Biura Prawnego - Członek

4. Jadwiga Mackiewicz inspektor -Sekretarz Komisji

 

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia

18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska

urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

 

§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 

Załącznik

do Zarządzenia Nr 139 /V/11

Burmistrza Gołdapi

z dnia 13 maja 2011r.

BURMISTRZ GOŁDAPI

OGŁASZA NABÓR

na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

zastępca skarbnika

w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14

 

Nabór dotyczy zatrudnienia:

- w pełnym wymiarze czasu pracy,

- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas

nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.

 

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie:ukończone ekonomiczne wyższe studia zawodowe , uzupełniające

        ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,

d) posiada co najmniej 3- letni staż w księgowości ,

e) minimum 1 rok pracy w jednostkach administracji publicznej,

f) znajomość obsługi komputera,

g) znajomość zagadnień prawnych dotyczących samorządu terytorialnego,

h) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe,

i) nieposzlakowana opinia.

      2. Wymagania pożądane:
      a) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o samorządzie gminnym, rozporządzenia MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz innych przepisów 
      b) znajomość prawa podatkowego, podatków lokalnych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie spraw w imieniu Skarbnika, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
- nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji okresowych i rocznych,
- opracowywanie i realizacja budżetu gminy,z wykonania wydatków i

dochodów budżetowych,
- wykonywanie budżetu gminy, organizowanie gospodarki finansowej oraz kierowanie pracą

wydziału pod nieobecność skarbnika gminy.

- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z dochodów i wydatków budżetowych,

-rozliczanie dotacji celowych otrzymanych na realizację zadań z zakresu administracji
rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,

- uzgadnianie kont,

- sporządzanie sprawozdawczości finansowej tj. bilanse,

        - opracowywanie wieloletniej prognozy finansowej


 

4. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV)

- list motywacyjny

- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy

- odpis dyplomu oraz świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje

- kwestionariusz osobowy

- ewentualne referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją:

 

Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Zastępca Skarbnika w Urzędzie Miejskim w Gołdapi- w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 , lub na adres: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w terminie do 27 maja 2011r.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

 

( dla nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Na rozmowę kwalifikacyjna zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.

 

 

Gołdap dnia 2011-05-13

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 

 

 

Autor: Iwona Urban
Data utworzenia: 26-05-2011 8:20:43
Autor edycji: Tomasz Mikielski
Data edycji: 26-05-2011 14:30:52