Zarządzenie Nr 139 /V/11
Burmistrza Gołdapi
z dnia 13 maja 2011r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:
§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Zastępcę
Skarbnika w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób
ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone
zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:
1. Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji
2. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Członek
3. Barbara Wożniak Kierownik Biura Prawnego - Członek
4. Jadwiga Mackiewicz inspektor -Sekretarz Komisji
2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia
18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik
do Zarządzenia Nr 139 /V/11
Burmistrza Gołdapi
z dnia 13 maja 2011r.
BURMISTRZ GOŁDAPI
OGŁASZA NABÓR
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
zastępca skarbnika
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14
Nabór dotyczy zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy,
- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas
nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie:ukończone ekonomiczne wyższe studia zawodowe , uzupełniające
ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
d) posiada co najmniej 3- letni staż w księgowości ,
e) minimum 1 rok pracy w jednostkach administracji publicznej,
f) znajomość obsługi komputera,
g) znajomość zagadnień prawnych dotyczących samorządu terytorialnego,
h) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
i) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania pożądane:
a) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o samorządzie gminnym, rozporządzenia MF w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków przychodów i rozchodów oraz innych przepisów
b) znajomość prawa podatkowego, podatków lokalnych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw w imieniu Skarbnika, w granicach uzyskanych pełnomocnictw,
- nadzór nad rozliczeniem inwentaryzacji okresowych i rocznych,
- opracowywanie i realizacja budżetu gminy,z wykonania wydatków i
dochodów budżetowych,
- wykonywanie budżetu gminy, organizowanie gospodarki finansowej oraz kierowanie pracą
wydziału pod nieobecność skarbnika gminy.
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z dochodów i wydatków budżetowych,
-rozliczanie dotacji celowych otrzymanych na realizację zadań z zakresu administracji
rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
- uzgadnianie kont,
- sporządzanie sprawozdawczości finansowej tj. bilanse,
- opracowywanie wieloletniej prognozy finansowej
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy
- odpis dyplomu oraz świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje
- kwestionariusz osobowy
- ewentualne referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Zastępca Skarbnika w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” - w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 , lub na adres: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w terminie do 27 maja 2011r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
( dla nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Na rozmowę kwalifikacyjna zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.
Gołdap dnia 2011-05-13
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros