Zarządzenie Nr 244/X/11 w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

Zarządzenie Nr 244 /X/11

Burmistrza Gołdapi

z dnia 26 października 2011r.

 

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:

 

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej

w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób

ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone

zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się

Komisję w składzie:

                 1. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Przewodnicząca Komisji

    1. Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Członek

    2. Władysław Frydrych Kierownik Wydziału ON - Członek

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia

18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska

urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

 

§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 

 

 

   

       Załącznik

do Zarządzenia Nr 244/X/11

Burmistrza Gołdapi

z dnia 26 października 2011r.

BURMISTRZ GOŁDAPI

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko urzędnicze

ds. księgowości budżetowej

w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14

 

Nabór dotyczy zatrudnienia:

- w pełnym wymiarze czasu pracy,

- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas

nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.

 

1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie wyższe – preferowane rachunkowość i finanse,

d) posiada co najmniej 3- letni staż pracy , w tym 2 lata w księgowości ,

e) znajomość obsługi komputera,

f) znajomość uregulowań prawnych z zakresu:

- Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,

- Ustawa o samorządzie gminnym,

- Ustawa o finansach publicznych,

- Ustawa o rachunkowości,

- Ustawa prawo zamówień publicznych,

- Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

h) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe,

i) nieposzlakowana opinia.

      2. Wymagania dodatkowe:
      - umiejętności pracy w zespole,
      - samodzielność w podejmowaniu decyzji,
      - komunikatywność, umiejętność analizy danych finansowych,

      - znajomość programów PUMA i PERSEUS

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie księgowości wydatków budżetowych,
b) sporządzanie przelewów elektronicznych,

c) rozliczanie środków unijnych:

    - sporządzanie wniosków o płatność,
    - sporządzanie harmonogramów zapotrzebowania na środki finansowe,
    - sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji w ramach projektów unijnych,
    d) sporządzanie zbiorczych sprawozdań z zakresu budżetu gminy,
    e) współpraca przy wprowadzaniu danych do plików komputerowych projektu budżetu gminy,
    f) prowadzenie funduszu sołeckiego,

4. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV)

- list motywacyjny

- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy

- odpis dyplomu , świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie

- kwestionariusz osobowy

- ewentualne referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy

    - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia

    publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją:

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” - w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 , lub na adres: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w terminie do dnia 8 listopada 2011r

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

( dla nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Na rozmowę kwalifikacyjna zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.


 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.

Gołdap dnia 2011-10-26

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 


Autor: Iwona Urban
Data utworzenia: 28-10-2011 8:43:55
Autor edycji: Iwona Urban
Data edycji: 28-10-2011 8:43:55