Zarządzenie Nr 245 /X/11
Burmistrza Gołdapi
z dnia 26 października 2011r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:
§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru zobowiązań
podatkowych w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób
ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone
zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się
Komisję w składzie:
1. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Przewodnicząca Komisji
-
Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Członek
-
Władysław Frydrych Kierownik Wydziału ON - Członek
2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia
18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik
do Zarządzenia Nr 245 /X/11
Burmistrza Gołdapi
z dnia 26 października 2011r.
BURMISTRZ GOŁDAPI
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. wymiaru zobowiązań podatkowych
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14
Nabór dotyczy zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy,
- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas
nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe – preferowane rachunkowość i finanse,
d) posiada co najmniej 3- letni staż pracy , w tym 2 lata w księgowości ,
e) znajomość obsługi komputera,
f) znajomość uregulowań prawnych z zakresu:
- Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Ustawa o samorządzie gminnym,
- Ustawa o finansach publicznych,
- Ustawa o postępowaniu w sprawach o pomocy publicznej
- Ustawa o rachunkowości
- Ustawa Ordynacja podatkowa,
- Ustawa O podatku rolnym, leśnym i od nieruchomości
g) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami.
- znajomość programu PUMA
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie wymiaru zobowiązań pieniężnych podatku rolnego,leśnego i od
nieruchomości ,
b) prowadzenie kart gospodarstw rolnych i nanoszenie zmian w rejestrze gruntów,
c )prowadzenie rejestru przypisów i odpisów,
d) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym rolników,
e)prowadzenie spraw związanych ze zwrotem akcyzy za paliwo,
f) prowadzenie wymiaru i ewidencji księgowej środków transportu przedsiębiorstw,
g)prowadzenie spraw związanych i udzielaniem ulg i umorzeń ze
szczególnym uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej,
h) wydawanie decyzji z upoważnienia Burmistrza,
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy
- odpis dyplomu , świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie
- kwestionariusz osobowy
- ewentualne referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia
publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. wymiaru zobowiązań podatkowych w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” - w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 , lub na adres: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w terminie do dnia 8 listopada 2011r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
( dla nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Na rozmowę kwalifikacyjna zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.
Gołdap dnia 2011-10-26
Burmistrz Gołdap
/-/ Marek Miros