Zarządzenie Nr 255/XI/2011 w sprawie projektu uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2012– 2032.

Zarządzenie nr 255/XI/2011
Burmistrza Gołdapi
z dnia 9 listopada 2011 r.


w sprawie projektu uchwały Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap
na lata 2012– 2032


 

Na podstawie art. 230 ust.1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) - zarządzam co następuje:

§ 1 Przyjmuje się projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2012-2032 określony w załącznikach od nr 1 do nr 4 do niniejszego zarządzenia wraz z objaśnieniami.

§ 2 Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej wraz z objaśnieniami podlega przedłożeniu:

  1. Regionalnej Izbie Obrachunkowej celem zaopiniowania,

  2. Radzie Miejskiej w Gołdapi celem podjęcia uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2012-2032

§ 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 

  Wieloletnia Prognoza Finansowa dla Gminy Gołdap na lata 2011–2032                      
Załącznik nr 1
                                                    Do Zarządzenia Nr 255/XI/2011
Burmistrza Gołdapi
z dnia 9 listopada 2011r.
Lp Wyszczególnienie Lata objęte prognozą finansową
2008 2009 2010 Plan na 31.12.2011 r.
dane z III kw
Przewidywane wykonanie na 31.12.2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032
1 Dochody ogółem, z tego: 56 602 913,00 65 638 462,00 76 066 696,03 87 758 215,85 88 988 567,15 80 116 245,00 67 427 680,19 64 765 577,07 66 769 669,28 68 835 779,12 70 965 825,87 73 161 788,20 75 425 706,01 77 759 682,35 80 165 885,33 82 646 550,20 85 203 981,34 87 840 554,50 90 558 718,91 93 360 999,64 96 249 999,89 99 228 403,42 102 298 977,06 105 464 573,28 108 728 132,82 112 092 687,45
a dochody bieżące 48 236 781,00 54 877 794,00 59 404 315,82 61 044 930,85 62 275 282,15 57 504 361,00 59 286 996,19 61 124 893,07 63 019 764,76 64 973 377,47 66 987 552,17 69 064 166,28 71 205 155,44 73 412 515,26 75 688 303,23 78 034 640,63 80 453 714,49 82 947 779,64 85 519 160,81 88 170 254,79 90 903 532,69 93 721 542,21 96 626 910,01 99 622 344,22 102 710 636,90 105 894 666,64
b dochody majątkowe, w tym: 8 366 132,00 10 760 668,00 16 662 380,21 26 713 285,00 26 713 285,00 22 611 884,00 8 140 684,00 3 640 684,00 3 749 904,52 3 862 401,66 3 978 273,71 4 097 621,92 4 220 550,57 4 347 167,09 4 477 582,10 4 611 909,57 4 750 266,85 4 892 774,86 5 039 558,11 5 190 744,85 5 346 467,19 5 506 861,21 5 672 067,05 5 842 229,06 6 017 495,93 6 198 020,81
c ze sprzedaży majątku 2 943 102,00 1 702 924,00 1 908 591,03 1 435 000,00 1 435 000,00 4 830 000,00 6 000 000,00 1 500 000,00 1 545 000,00 1 591 350,00 1 639 090,50 1 688 263,22 1 738 911,11 1 791 078,44 1 844 810,80 1 900 155,12 1 957 159,78 2 015 874,57 2 076 350,81 2 138 641,33 2 202 800,57 2 268 884,59 2 336 951,12 2 407 059,66 2 479 271,45 2 553 649,59
2 Wydatki bieżące (bez odsetek i prowizji od kredytów oraz wyemitowanych papierów wartościowych, czyli kosztów obsługi długu), w tym: 45 362 971,00 50 589 750,00 53 228 203,61 56 128 945,85 57 359 297,15 56 405 501,00 48 886 961,92 50 769 250,50 52 553 357,20 54 384 771,78 56 264 913,45 58 195 244,05 60 177 269,77 62 151 643,73 64 088 011,75 66 080 867,85 68 131 906,65 70 242 873,65 72 415 566,68 74 651 837,54 76 953 593,55 79 322 799,27 81 761 478,19 84 271 714,50 86 855 655,66 89 487 200,46
a na wynagrodzenia i składki od nich naliczane 19 066 808,00 21 525 882,00 23 164 024,05 25 243 894,28 25 310 636,09 25 377 813,00 26 139 147,39 26 923 321,81 27 731 021,47 28 562 952,11 29 419 840,67 30 302 435,89 31 211 508,97 32 147 854,24 33 112 289,87 34 105 658,56 35 128 828,32 36 182 693,17 37 268 173,96 38 386 219,18 39 537 805,76 40 723 939,93 41 945 658,13 43 204 027,87 44 500 148,71 45 835 153,17
b na funkcjonowanie organów JST, w tym: 3 797 329,00 4 009 351,00 3 909 060,30 4 151 000,00 4 151 000,00 4 320 000,00 4 449 600,00 4 583 088,00 4 720 580,64 4 862 198,06 5 008 064,00 5 158 305,92 5 313 055,10 5 472 446,75 5 636 620,15 5 805 718,76 5 979 890,32 6 159 287,03 6 344 065,64 6 534 387,61 6 730 419,24 6 932 331,82 7 140 301,77 7 354 510,82 7 575 146,15 7 802 400,53
c z tytułu gwarancji i poręczeń, w tym: 62 867,00 90 829,00 480 000,00 348 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
d gwarancje i poręczenia podlegające wyłączeniu z limitów spłaty zobowiązań 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
e wydatki bieżące objęte limitem na przedsięwzięcia 0,00 0,00 0,00 624 185,00 946 646,21 247 620,00 45 620,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
3 Wynik budżetu po zaplanowaniu wydatków bieżących (bez obsługi długu) poz.1– poz. 2 11 239 942,00 15 048 712,00 22 838 492,42 31 629 270,00 31 629 270,00 23 710 744,00 18 540 718,27 13 996 326,57 14 216 312,08 14 451 007,35 14 700 912,42 14 966 544,15 15 248 436,24 15 608 038,62 16 077 873,58 16 565 682,35 17 072 074,70 17 597 680,85 18 143 152,23 18 709 162,11 19 296 406,34 19 905 604,15 20 537 498,87 21 192 858,78 21 872 477,16 22 605 486,99
4 Nadwyżka budżetowa z lat ubiegłych + wolne środki, w tym: 2 208 400,00 4 448 000,00 3 064 970,00 5 882 992,00 5 882 992,00 1 950 140,00 750 000,00 9 641 852,19 10 451 278,07 10 878 441,31 11 245 314,31 11 625 147,12 12 018 389,08 12 425 504,92 12 846 975,23 13 283 297,00 13 734 984,21 14 202 568,38 14 686 599,14 15 187 644,90 15 706 293,41 16 243 152,46 16 798 850,57 17 374 037,63 17 969 385,67 18 585 589,58
a nadwyżka budżetowa z lat ubiegłych + wolne środki angażowane na pokrycie deficytu budżetu roku bieżącego 0,00 0,00 0,00 5 882 992,00 5 882 992,00 1 950 140,00 750 000,00 8 891 852,19 9 701 278,07 10 128 441,31 10 495 314,31 10 875 147,12 11 268 389,08 11 675 504,92 12 096 975,23 12 533 297,00 12 984 984,21 13 452 568,38 13 936 599,14 14 437 644,90 14 956 293,41 15 493 152,46 16 048 850,57 16 624 037,63 17 219 385,67 17 835 589,58
5 Inne przychody niezwiązane z zaciągnięciem długu 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
6 Środki do dyspozycji (suma poz. 3 +poz. 4+ poz. 5) 13 448 342,00 19 496 712,00 25 903 462,42 37 512 262,00 37 512 262,00 25 660 884,00 19 290 718,27 23 638 178,77 24 667 590,15 25 329 448,65 25 946 226,73 26 591 691,27 27 266 825,32 28 033 543,54 28 924 848,81 29 848 979,35 30 807 058,91 31 800 249,23 32 829 751,38 33 896 807,00 35 002 699,75 36 148 756,61 37 336 349,44 38 566 896,41 39 841 862,83 41 191 076,57
7 Spłata i obsługa długu, z tego: 5 006 333,00 7 006 783,00 7 727 540,87 9 001 134 9 001 134 9 681 140,89 8 001 163,51 7 649 874,74 5 040 833,00 4 833 655,27 4 626 477,53 4 419 299,80 4 212 130,53 3 050 896,33 1 449 985,23 1 396 552,87 1 343 120,51 1 289 688,14 1 236 255,78 1 182 823,42 1 129 391,05 1 075 958,69 1 022 526,33 969 093,96 915 672,88 418 691,39
a rozchody z tytułu spłaty rat kapitałowych oraz wykupu papierów wartościowych 4 216 859,00 5 932 009,00 6 476 116,28 6 701 134,00 6 701 134,00 7 281 140,89 5 854 825,43 5 854 826,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 971,23 2 438 018,12 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 551,39 418 691,39
b wydatki bieżące na obsługę długu: 789 474,00 1 074 774,00 1 251 424,59 2 300 000,00 2 300 000,00 2 400 000,00 2 146 338,08 1 795 048,50 1 587 870,77 1 380 693,03 1 173 515,30 966 337,57 759 159,29 612 878,20 559 445,84 506 013,48 452 581,11 399 148,75 345 716,39 292 284,02 238 851,66 185 419,29 131 986,93 78 554,57 25 121,48 0,00
8 Inne rozchody (bez spłaty długu) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
9 Środki do dyspozycji na wydatki majątkowe (poz. 6–poz. 7–poz. 8) 8 442 009,00 12 489 929,00 18 175 921,55 28 511 128,00 28 511 128,00 15 979 743,11 11 289 554,76 15 988 304,03 19 626 757,15 20 495 793,39 21 319 749,20 22 172 391,47 23 054 694,80 24 982 647,21 27 474 863,57 28 452 426,48 29 463 938,40 30 510 561,09 31 593 495,60 32 713 983,59 33 873 308,69 35 072 797,92 36 313 823,12 37 597 802,44 38 926 189,95 40 772 385,18
10 Wydatki majątkowe, w tym: 18 745 557,00 19 672 209,00 28 233 437,43 37 712 176,00 37 712 176,00 24 353 571,00 7 502 528,00 2 500 000,00 2 500 000,00 2 575 000,00 2 652 250,00 2 731 817,50 2 813 772,03 2 898 185,19 2 985 130,74 3 074 684,66 3 166 925,20 3 261 932,96 3 359 790,95 3 460 584,68 3 564 402,22 3 671 334,28 3 781 474,31 3 894 918,54 4 011 766,10 4 132 119,08
a wydatki majątkowe objęte limitem 18 745 557,00 19 672 209,00 28 233 437,43 37 712 176,00 37 712 176,00 24 353 571,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
11 Przychody z kredytów, pożyczek i emisji obligacji 14 411 180,00 10 425 160,00 15 861 658,00 9 201 048,00 9 201 048,00 8 373 827,89 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
12 Wynik finansowy budżetu (poz. 9 – poz.10 + poz. 11) 4 107 632,00 3 242 880,00 5 804 142,12 0,00 0,00 0,00 3 787 026,76 13 488 304,03 17 126 757,15 17 920 793,39 18 667 499,20 19 440 573,97 20 240 922,77 22 084 462,03 24 489 732,83 25 377 741,82 26 297 013,20 27 248 628,13 28 233 704,65 29 253 398,91 30 308 906,48 31 401 463,64 32 532 348,81 33 702 883,90 34 914 423,86 36 640 266,10
13 Kwota długu na koniec roku, w tym: 24 155 833,00 26 648 984,02 38 034 525,70 40 534 439,70 40 534 439,70 41 627 126,70 35 772 301,27 29 917 475,03 26 464 512,80 23 011 550,56 19 558 588,33 16 105 626,09 12 652 654,86 10 214 636,73 9 324 097,34 8 433 557,95 7 543 018,55 6 652 479,16 5 761 939,76 4 871 400,37 3 980 860,97 3 090 321,58 2 199 782,18 1 309 242,79 418 691,39 0,00
a łączna kwota wyłączeń z art. 243 ust. 3 pkt 1 ufp oraz art. 170 ust. 3 sufp 4 861 053,00 7 964 322,00 9 438 082,00 8 929 764,10 8 929 764,10 10 316 494,20 9 101 058,95 7 885 623,70 6 893 905,45 5 902 187,20 4 910 468,95 3 918 750,70 2 927 029,45 2 406 726,20 2 199 903,85 1 993 081,50 1 786 259,15 1 579 436,80 1 372 614,45 1 165 792,10 958 969,75 752 147,40 545 325,05 338 502,70 131 634,35 0,00
b kwota wyłączeń z art. 243 ust. 3 pkt 1 ufp oraz art. 169 ust. 3 sufat przypadająca na dany rok budżetowy 1 443 268,00 1 189 634,00 1 661 049,00 1 974 529,90 1 974 529,90 1 245 956,90 1 215 435,25 1 215 435,25 991 718,25 991 718,25 991 718,25 991 718,25 991 721,25 520 303,25 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 868,35 131 634,35
14 Kwota zobowiązań związku współtworzonego przez jst przypadających do spłaty w danym roku budżetowym podlegających do doliczenia z art. 244 ufp 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
15 Planowana łączna kwota spłaty zobowiązań 8,96% 10,81% 10,79% 10,65% 10,51% 12,32% 11,87% 11,81% 7,55% 7,02% 6,52% 6,04% 5,58% 3,92% 1,81% 1,69% 1,58% 1,47% 1,37% 1,27% 1,17% 1,08% 1,00% 0,92% 0,84% 0,37%
a Maksymalny dopuszczalny wskaźnik spłaty z art.. 243 x x x 0,0845 0,0845 0,0703 0,0600 0,1005 0,1369 0,1743 0,1561 0,1569 0,1577 0,1584 0,1592 0,1600 0,1607 0,1615 0,1623 0,1630 0,1638 0,1646 0,1653 0,1661 0,1669 0,1676
16 Spełnienie wskaźnika spłaty z art. 243 po uwzględnieniu art.. 244 x x x TAK TAK NIE NIE TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK
17 Planowana łaczna kwota spłaty zobowiązań/dochody ogółem /max 15% art.. 169 sufp/ 6,41% 9,00% 8,61% 8,40% 8,29% 10,77% 10,06% 9,93% 6,06% 5,58% 5,12% 4,68% 4,27% 3,25% 1,55% 1,44% 1,33% 1,23% 1,14% 1,05% 0,96% 0,88% 0,80% 0,72% 0,65% 0,26%
18 Zadłuzenie/dochody ogółem (poz. 13-poz. 13a):poz. 1 /max. 60% art.. 170 sufp/ 34,09% 28,47% 37,59% 36,01% 35,52% 39,08% 39,56% 34,02% 29,31% 24,86% 20,64% 16,66% 12,89% 10,04% 8,89% 7,79% 6,76% 5,78% 4,85% 3,97% 3,14% 2,36% 1,62% 0,92% 0,26% 0,00%
19 Wydatki bieżące razem (poz. 2 + poz. 7b) 46 152 445,00 51 664 524,00 54 479 628,20 58 428 945,85 59 659 297,15 58 805 501,00 51 033 300,00 52 564 299,00 54 141 227,97 55 765 464,81 57 438 428,75 59 161 581,62 60 936 429,06 62 764 521,94 64 647 457,59 66 586 881,32 68 584 487,76 70 642 022,39 72 761 283,07 74 944 121,56 77 192 445,21 79 508 218,56 81 893 465,12 84 350 269,07 86 880 777,14 89 487 200,46
20 Wydatki ogółem (poz. 10+ poz. 19) 64 898 002,00 71 336 733,00 82 713 065,63 96 141 121,85 97 371 473,15 83 159 072,00 58 535 828,00 55 064 299,00 56 641 227,97 58 340 464,81 60 090 678,75 61 893 399,12 63 750 201,09 65 662 707,12 67 632 588,34 69 661 565,99 71 751 412,97 73 903 955,35 76 121 074,02 78 404 706,24 80 756 847,42 83 179 552,85 85 674 939,43 88 245 187,61 90 892 543,24 93 619 319,54
21 Wynik budżetu (poz. 1 – poz. 20) -8 295 089,00 -5 698 271,00 -6 646 369,60 -8 382 906,00 -8 382 906,00 -3 042 827,00 8 891 852,19 9 701 278,07 10 128 441,31 10 495 314,31 10 875 147,12 11 268 389,08 11 675 504,92 12 096 975,23 12 533 297,00 12 984 984,21 13 452 568,38 13 936 599,14 14 437 644,90 14 956 293,41 15 493 152,46 16 048 850,57 16 624 037,63 17 219 385,67 17 835 589,58 18 473 367,91
22 Przychody budżetu 16 619 580,00 14 873 160,00 18 926 628,00 15 084 040,00 15 084 040,00 10 323 967,89 750 000,00 9 641 852,19 10 451 278,07 10 878 441,31 11 245 314,31 11 625 147,12 12 018 389,08 12 425 504,92 12 846 975,23 13 283 297,00 13 734 984,21 14 202 568,38 14 686 599,14 15 187 644,90 15 706 293,41 16 243 152,46 16 798 850,57 17 374 037,63 17 969 385,67 18 585 589,58
23 Rozchody budżetu (poz. 7a + poz. 8) 4 216 859,00 5 932 009,00 6 476 116,28 6 701 134,00 6 701 134,00 7 281 140,89 5 854 825,43 5 854 826,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 971,23 2 438 018,12 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 551,39 418 691,39
  Sporządził Piotr Komocki                                                    
                                                   
                                                   
          2011   2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032
                                                       
  wyd bieżące z zał nr 2 46 152 445,00 51 664 524,00 54 479 628,20 58 428 945,85   58 805 501,00 51 033 300,00 52 564 299,00 54 141 227,97 55 765 464,81 57 438 428,75 59 161 581,62 60 936 429,06 62 764 521,94 64 647 457,59 66 586 881,32 68 584 487,76 70 642 022,39 72 761 283,07 74 944 121,56 77 192 445,21 79 508 218,56 81 893 465,12 84 350 269,07 86 880 777,14 89 487 200,46
  odsetki       2 000 000,00   2 200 000,00 2 146 338,08 1 795 048,50 1 587 870,77 1 380 693,03 1 173 515,30 966 337,57 759 159,29 612 878,20 559 445,84 506 013,48 452 581,11 399 148,75 345 716,39 292 284,02 238 851,66 185 419,29 131 986,93 78 554,57 25 121,48 ,00
  Prowizje od kredytu       300 000,00   200 000,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00 ,00
  Odsetki + prowizje 789 474,00 1 074 774,00 1 251 424,59 2 300 000,00   2 400 000,00 2 146 338,08 1 795 048,50 1 587 870,77 1 380 693,03 1 173 515,30 966 337,57 759 159,29 612 878,20 559 445,84 506 013,48 452 581,11 399 148,75 345 716,39 292 284,02 238 851,66 185 419,29 131 986,93 78 554,57 25 121,48 ,00
  Wyd – odsetki WIERSZ 10 45 362 971,00 50 589 750,00 53 228 203,61 56 128 945,85   56 405 501,00 48 886 961,92 50 769 250,50 52 553 357,20 54 384 771,78 56 264 913,45 58 195 244,05 60 177 269,77 62 151 643,73 64 088 011,75 66 080 867,85 68 131 906,65 70 242 873,65 72 415 566,68 74 651 837,54 76 953 593,55 79 322 799,27 81 761 478,19 84 271 714,50 86 855 655,66 89 487 200,46
                                                       
                                                       
  nadwyżka z roku bieżącego (zał2)     ,00 ,00   ,00 8 891 852,19 9 701 278,07 10 128 441,31 10 495 314,31 10 875 147,12 11 268 389,08 11 675 504,92 12 096 975,23 12 533 297,00 12 984 984,21 13 452 568,38 13 936 599,14 14 437 644,90 14 956 293,41 15 493 152,46 16 048 850,57 16 624 037,63 17 219 385,67 17 835 589,58 18 473 367,91
  wolne środki       5 882 992,00   1 950 140,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00
  Nadwyżka budżetowa z lat ubiegłych + wolne środki, w tym:


5 882 992,00   1 950 140,00 750 000,00 9 641 852,19 10 451 278,07 10 878 441,31 11 245 314,31 11 625 147,12 12 018 389,08 12 425 504,92 12 846 975,23 13 283 297,00 13 734 984,21 14 202 568,38 14 686 599,14 15 187 644,90 15 706 293,41 16 243 152,46 16 798 850,57 17 374 037,63 17 969 385,67 18 585 589,58
                                                       
                                                       
                                                       


























Załącznik nr 2
























Do Zarządzenia Nr 255/XI/2011
Burmistrza Gołdapi
z dnia 9 listopada 2011r.
Prognoza kwoty długu i spłat zobowiązań na lata 2012-2032
  Wykonanie na 31.12.2008 r. Wykonanie na 31.12.2009 r. Wykonanie na 31.12.2010 r. Plan na 31.12.2011 r.
dane z III kw
Plan na 31.12.2012 r. Plan na 31.12.2013 r. Plan na 31.12.2014 r. Plan na 31.12.2015 r. Plan na 31.12.2016 r. Plan na 31.12.2017 r. Plan na 31.12.2018 r. Plan na 31.12.2019 r. Plan na 31.12.2020 r. Plan na 31.12.2021 r. Plan na 31.12.2022 r. Plan na 31.12.2023 r. Plan na 31.12.2024 r. Plan na 31.12.2025 r. Plan na 31.12.2026 r. Plan na 31.12.2027 r. Plan na 31.12.2028 r. Plan na 31.12.2029 r. Plan na 31.12.2030 r. z dnia 26 lipca 2031 r Plan na 31.12.2032 r.
A. Dochody ogółem, z tego: 56 602 913,00 65 638 462,00 76 066 696,03 87 758 215,85 80 116 245,00 67 427 680,19 64 765 577,07 66 769 669,28 68 835 779,12 70 965 825,87 73 161 788,20 75 425 706,01 77 759 682,35 80 165 885,33 82 646 550,20 85 203 981,34 87 840 554,50 90 558 718,91 93 360 999,64 96 249 999,89 99 228 403,42 102 298 977,06 105 464 573,28 108 728 132,82 112 092 687,45
A.1. Dochody bieżące 48 236 781,00 54 877 794,00 59 404 315,82 61 044 930,85 57 504 361,00 59 286 996,19 61 124 893,07 63 019 764,76 64 973 377,47 66 987 552,17 69 064 166,28 71 205 155,44 73 412 515,26 75 688 303,23 78 034 640,63 80 453 714,49 82 947 779,64 85 519 160,81 88 170 254,79 90 903 532,69 93 721 542,21 96 626 910,01 99 622 344,22 102 710 636,90 105 894 666,64
A.2. Dochody majątkowe, w tym: 8 366 132,00 10 760 668,00 16 662 380,21 26 713 285,00 22 611 884,00 8 140 684,00 3 640 684,00 3 749 904,52 3 862 401,66 3 978 273,71 4 097 621,92 4 220 550,57 4 347 167,09 4 477 582,10 4 611 909,57 4 750 266,85 4 892 774,86 5 039 558,11 5 190 744,85 5 346 467,19 5 506 861,21 5 672 067,05 5 842 229,06 6 017 495,93 6 198 020,81
A.2.1. Dochody ze sprzedaży majątku 2 943 102,00 1 702 924,00 1 908 591,03 1 435 000,00 4 830 000,00 6 000 000,00 1 500 000,00 1 545 000,00 1 591 350,00 1 639 090,50 1 688 263,22 1 738 911,11 1 791 078,44 1 844 810,80 1 900 155,12 1 957 159,78 2 015 874,57 2 076 350,81 2 138 641,33 2 202 800,57 2 268 884,59 2 336 951,12 2 407 059,66 2 479 271,45 2 553 649,59
B. Wydatki ogółem, z tego: 64 898 002,00 71 336 733,00 82 713 065,63 96 141 121,85 83 159 072,00 58 535 828,00 55 064 299,00 56 641 227,97 58 340 464,81 60 090 678,75 61 893 399,12 63 750 201,09 65 662 707,12 67 632 588,34 69 661 565,99 71 751 412,97 73 903 955,35 76 121 074,02 78 404 706,24 80 756 847,42 83 179 552,85 85 674 939,43 88 245 187,61 90 892 543,24 93 619 319,54
B.1. Wydatki bieżące 46 152 445,00 51 664 524,00 54 479 628,20 58 428 945,85 58 805 501,00 51 033 300,00 52 564 299,00 54 141 227,97 55 765 464,81 57 438 428,75 59 161 581,62 60 936 429,06 62 764 521,94 64 647 457,59 66 586 881,32 68 584 487,76 70 642 022,39 72 761 283,07 74 944 121,56 77 192 445,21 79 508 218,56 81 893 465,12 84 350 269,07 86 880 777,14 89 487 200,46
B.2. Wydatki majątkowe 18 745 557,00 19 672 209,00 28 233 437,43 37 712 176,00 24 353 571,00 7 502 528,00 2 500 000,00 2 500 000,00 2 575 000,00 2 652 250,00 2 731 817,50 2 813 772,03 2 898 185,19 2 985 130,74 3 074 684,66 3 166 925,20 3 261 932,96 3 359 790,95 3 460 584,68 3 564 402,22 3 671 334,28 3 781 474,31 3 894 918,54 4 011 766,10 4 132 119,08
C. Wynik budżetu (A-B) -8 295 089,00 -5 698 271,00 -6 646 369,60 -8 382 906,00 -3 042 827,00 8 891 852,19 9 701 278,07 10 128 441,31 10 495 314,31 10 875 147,12 11 268 389,08 11 675 504,92 12 096 975,23 12 533 297,00 12 984 984,21 13 452 568,38 13 936 599,14 14 437 644,90 14 956 293,41 15 493 152,46 16 048 850,57 16 624 037,63 17 219 385,67 17 835 589,58 18 473 367,91
D. Finansowanie (D.1. - D.2.) 12 402 721,00 8 941 150,98 12 450 511,72 8 382 906,00 3 042 827,00 -5 104 825,43 -5 104 826,23 -2 702 962,23 -2 702 962,23 -2 702 962,23 -2 702 962,23 -2 702 971,23 -1 688 018,12 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 539,39 -140 551,39 331 308,61
D.1. Przychody ogółem, z tego: 16 619 580,00 14 873 160,00 18 926 628,00 15 084 040,00 10 323 967,89 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00
D.1.1. Kredyty i pożyczki, w tym: 14 411 180,00 10 425 160,00 15 861 658,00 9 201 048,00 8 373 827,89 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.1.1. Kredyty i pożyczki zaciągane na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 1 342 298,00 4 292 903,00 3 134 809,00 1 466 212,00 2 632 687,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.2. Emitowane papiery wartościowe, w tym: 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.2.1. Papiery wartościowe emitowane na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.3. Zwrot pożyczek udzielonych 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.4. Przychody z prywatyzacji 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.5. Nadwyżka z lat ubiegłych 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.1.6. Wolne środki** 2 208 400,00 4 448 000,00 3 064 970,00 5 882 992,00 1 950 140,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00 750 000,00
D.1.7. Inne źródła 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.2. Rozchody ogółem, z tego: 4 216 859,00 5 932 009,02 6 476 116,28 6 701 134,00 7 281 140,89 5 854 825,43 5 854 826,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 971,23 2 438 018,12 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 551,39 418 691,39
D.2.1. Spłaty kredytów i pożyczek, w tym: 4 216 859,00 5 932 009,02 6 476 116,28 6 701 134,00 7 281 140,89 5 854 825,43 5 854 826,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 962,23 3 452 971,23 2 438 018,12 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 539,39 890 551,39 418 691,39
D.2.1.1. Spłaty kredytów i pożyczek zaciąganych na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 1 443 268,00 1 189 634,00 1 661 049,00 1 974 529,90 1 245 956,90 1 215 435,25 1 215 435,25 991 718,25 991 718,25 991 718,25 991 718,25 991 721,25 520 303,25 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 822,35 206 868,35 131 634,35
D.2.2. Wykup papierów wartościowych, w tym: 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.2.2.1. Wykup papierów wartościowych wyemitowanych na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.2.3. Udzielone pożyczki 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
D.2.4. Inne rozchody (np. przelewy na rachunki lokat) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
E. Umorzenia pożyczek 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
F. Udzielone poręczenia, w tym: 62 867,00 90 829,00 480 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
F.1. Potencjalne spłaty kwot wynikających z udzielonych poręczeń oraz gwarancji przypadające w danym roku budżetowym, w tym: 62 867,00 90 829,00 480 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
F.1.1. Potencjalne spłaty kwot wynikających z poręczeń i gwarancji udzielonych samorządowym osobom prawnym realizującym zadania j.s.t. finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
G. Obciążenia związane z posiadanymi zobowiązaniami (bez poz D.2.1.1, D.2.2.1, F.1.1.), z tego: 3 625 932,00 5 907 978,02 6 546 491,87 7 074 604,10 8 427 183,99 6 785 728,26 6 434 439,49 4 049 114,75 3 841 937,02 3 634 759,28 3 427 581,55 3 220 409,28 2 530 593,08 1 243 162,88 1 189 730,52 1 136 298,16 1 082 865,79 1 029 433,43 976 001,07 922 568,70 869 136,34 815 703,98 762 271,61 708 804,53 287 057,04
G.1. Spłaty rat kredytów i pożyczek (D.2.1. - D.2.1.1.) 2 773 591,00 4 742 375,02 4 815 067,28 4 726 604,10 6 035 183,99 4 639 390,18 4 639 390,98 2 461 243,98 2 461 243,98 2 461 243,98 2 461 243,98 2 461 249,98 1 917 714,87 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 717,04 683 683,04 287 057,04
G.2. Spłaty odsetek od kredytów i pożyczek 789 474,00 1 074 774,00 1 251 424,59 2 000 000,00 2 200 000,00 2 146 338,08 1 795 048,50 1 587 870,77 1 380 693,03 1 173 515,30 966 337,57 759 159,29 612 878,20 559 445,84 506 013,48 452 581,11 399 148,75 345 716,39 292 284,02 238 851,66 185 419,29 131 986,93 78 554,57 25 121,48 0,00
G.3. Wykup papierów wartościowych (D.2.2. - D.2.2.1.) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
G.4. Odsetki i dyskonto od papierów wartościowych 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
G.5. Potencjalne spłaty kwot wynikających z udzielonych poręczeń oraz gwarancji przypadające w danym roku budżetowym (F.1. - F.1.1.) 62 867,00 90 829,00 480 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
G.6. Kwoty zobowiązań związku współtworzonego przez j.s.t. przypadające do spłaty w danym roku budżetowym 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
H. Wskaźnik obsługi długu (G : A) 6,41% 9,00% 8,61% 8,06% 10,52% 10,06% 9,93% 6,06% 5,58% 5,12% 4,68% 4,27% 3,25% 1,55% 1,44% 1,33% 1,23% 1,14% 1,05% 0,96% 0,88% 0,80% 0,72% 0,65% 0,26%
I. Łączna kwota długu na koniec roku budżetowego, z tego: 24 155 833,00 28 648 983,98 38 034 525,70 40 534 439,70 41 627 126,70 35 772 301,27 29 917 475,03 26 464 512,80 23 011 550,56 19 558 588,33 16 105 626,09 12 652 654,86 10 214 636,73 9 324 097,34 8 433 557,95 7 543 018,55 6 652 479,16 5 761 939,76 4 871 400,37 3 980 860,97 3 090 321,58 2 199 782,18 1 309 242,79 418 691,39 0,00
I.1. Papiery wartościowe, w tym: 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
I.1.1. Papiery wartościowe wyemitowane na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
I.2. Kredyty i pożyczki, w tym: 24 155 833,00 28 648 983,98 38 034 525,70 40 534 439,70 41 627 126,70 35 772 301,27 29 917 475,03 26 464 512,80 23 011 550,56 19 558 588,33 16 105 626,09 12 652 654,86 10 214 636,73 9 324 097,34 8 433 557,95 7 543 018,55 6 652 479,16 5 761 939,76 4 871 400,37 3 980 860,97 3 090 321,58 2 199 782,18 1 309 242,79 418 691,39 0,00
I.2.1. Kredyty i pożyczki zaciągnięte na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA* 4 861 053,00 7 964 322,00 9 438 082,00 8 929 764,10 10 316 494,20 9 101 058,95 7 885 623,70 6 893 905,45 5 902 187,20 4 910 468,95 3 918 750,70 2 927 029,45 2 406 726,20 2 199 903,85 1 993 081,50 1 786 259,15 1 579 436,80 1 372 614,45 1 165 792,10 958 969,75 752 147,40 545 325,05 338 502,70 131 634,35 0,00
I.3. Przyjęte depozyty 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
I.4. Wymagalne zobowiązania 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
J. Wskaźnik długu (I. - I.1.1. - I.2.1.) : A 34,09% 31,51% 37,59% 36,01% 39,08% 39,56% 34,02% 29,31% 24,86% 20,64% 16,66% 12,89% 10,04% 8,89% 7,79% 6,76% 5,78% 4,85% 3,97% 3,14% 2,36% 1,62% 0,92% 0,26% 0,00%
K. Średnia arytmetyczna z ostatnich trzech lat, o której mowa w art. 243 ustawy z 27 sierpnia 2009r. X X 10,43% 8,45% 7,03% 6,00% 10,05% 13,69% 17,43% 15,61% 15,69% 15,77% 15,84% 15,92% 16,00% 16,07% 16,15% 16,23% 16,30% 16,38% 16,46% 16,53% 16,61% 16,69% 16,76%
L. Czy spełniony jest warunek, o którym mowa w art. 243 ustawy z 27 sierpnia 2009r. dla danego roku X X TAK TAK NIE NIE TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK TAK
Sporządził Piotr Komocki                                              
                                               
                                             
                                                   
                                             
* Kredyty, pożyczki i papiery wartościowe zaciągane i emitowane na zadania finansowane z udziałem środków UE i EFTA - w latach 2010-2013 w związku z umową zawartą z podmiotami dysponującymi środkami, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych, tj. środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), a w latach 2014 i następnych zaciągane i emitowane w związku z umową zawartą na realizację programu, projektu lub zadania finansowanego z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie EFTA, z wyłączeniem odsetek od tych zobowiązań. Pozycje w tych wierszach wypełniać z zachowaniem przepisów art. 170 ust. 4 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych i art. 243 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych - to znaczy, wypełniać tylko w tych latach, w których nie stosuje się do tych wielkości ograniczeń stanu zadłużenia albo obsługi zadłużenia. ** Wolne środki - nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu j.s.t. wynikające z rozliczeń wyemitowanych papierów wartościowych, kredytów i pożyczek z lat ubiegłych.                                    
                                   
                                     
                                     
Dochody bieżące-wydatki bieżące+ wolne śr.       8 498 977 649 000 9 003 696 9 310 594 9 628 537 9 957 913                                
                                                   
                                                   
                                                   
      2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032
Na 31.12.2010 Spłaty kredytów zaciągniętych do 2010 włącznie 6 476 116,28 6 701 134,00 7 045 216,89 4 964 286,04 4 964 286,84 2 562 422,84 2 562 422,84 2 562 422,84 2 562 422,84 2 562 431,84 1 547 478,73  
                   
  W 2011 na 21 lat 9 201 048,00 0,00 0,00 235 924,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 848,00 471 860,00  
  W 2012 na 20 lat 8 373 827,89 0,00 0,00 0,00 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39 418 691,39
                                                   
                                                   
  w tym :                                              
                                                   
Na 31.12.2009 Spłaty kredytów U.E. zaciągniętych do 2010 1 661 049,00 1 661 049,00 894 882,00 695 132,00 695 132,00 471 415,00 471 415,00 471 415,00 471 415,00 471 418,00                          
  W 2010 na 10 lat 3 134 809,00   313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90 313 480,90                        
  W 2011 na 21 lat 1 466 212,00     37 594,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 188,00 75 234,00  
  W 2012 na 20 lat 2 632 687,00       131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35 131 634,35
                                                   
                                                   
                                                   
                                                   
        W 2011 powiekszono kwote spłaty rat o 29.896,55 w stosunku do harmonogramu Andrzeja                              
        W 2012 pomniejszono kwote spłaty rat o 29.896,55 -”-                                
                                                   
                                                   










Załącznik nr 3









Do Zarządzenia Nr 255/XI/2011
Burmistrza Gołdapi
z dnia 9 listopada 2011r.


Wykaz przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Gołdap w latach 2012- 2015













Lp Nazwa i cel jednostka odpowiedzialna okres realizacji
(w wierszu program/umowa)
łączne nakłady finansowe limity wydatków w poszczególnych latach (wszystkie lata) Limit zobowiązań

Od Do 2012 2013 2014 2015

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Przedsięwzięcia ogółem 67 822 991,32 23 547 756,00 6 750 148,00 1 545 620,00 1 500 000,00 0,00


- wydatki bieżące 1 868 108,32 624 185,00 247 620,00 45 620,00 0,00 0,00


- wydatki majątkowe 65 954 883,00 22 923 571,00 6 502 528,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00


1) programy, projekty lub zadania (razem) 67 122 991,32 23 199 756,00 6 558 148,00 1 545 620,00 1 500 000,00 0,00


- wydatki bieżące 1 168 108,32 276 185,00 55 620,00 45 620,00 0,00 0,00


- wydatki majątkowe 65 954 883,00 22 923 571,00 6 502 528,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00


a) programy, projekty lub zadania związane z programami realizowanymi z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3, (razem) 57 722 991,32 21 329 756,00 3 618 148,00 45 620,00 0,00 0,00


- wydatki bieżące 1 168 108,32 276 185,00 55 620,00 45 620,00 0,00 0,00


- wydatki majątkowe 56 554 883,00 21 053 571,00 3 562 528,00 0,00 0,00 0,00


Program nr 1
Modernizacja ujęcia wodnego w Gołdapi MASTERPLAN dla wielkich jezior Mazurskich,
Cel:
Modernizacja systemu zbiorowego zaopatrzenia w wodę
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2011 2012 6 521 671,00 5 403 540,00 0,00 0,00 0,00 0,00


- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00


- wydatki majątkowe


6 521 671,00 5 403 540,00 0,00 0,00 0,00 0,00


Program nr 2
Budowa wodociągów wiejskich w Gminie Gołdap
Pogorzel-Kozaki, Galwiecie-Botkuny, Grabowo-Kolonia
Cel:
Poprawa infrastruktury warunkującej rozwój gospodarczy oraz lepsze warunki życia mieszkańców jedenastu miejscowości w Gminie Gołdap
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2010 2012 3 260 000,00 304 220,00 0,00 0,00 0,00 0,00


- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


3 260 000,00 304 220,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 3
Budowa pijalni wód mineralnych w uzdrowisku Gołdap z wykonaniem podziemnego ujęcia wód leczniczych,
Cel:
Pełne wykorzystanie naturalnych walorów środowiska gminy dla zapewnienia wzrostu zamożności społeczeństwa. Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2008 2012 6 837 213,00 1 600 267,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


6 837 213,00 1 600 267,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 4
Rozwój funkcji uzdrowiskowej poprzez urządzenie plaży i budowę parku zdrojowego i kinezyterapeutycznego w Gołdapi
Cel:
Pełne wykorzystanie naturalnych walorów środowiska gminy dla zapewnienia wzrostu zamożności społeczeństwa. Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2008 2012 22 532 072,00 7 983 464,00 0,00 0,00
0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00
0,00
 
- wydatki majątkowe


22 532 072,00 7 983 464,00 0,00 0,00
0,00
 
Program nr 5
Wykonanie odwiertu solankowego i budowa tężni iw parku zdrojowym w Gołdapi
Cel:
Pełne wykorzystanie naturalnych walorów środowiska gminy dla zapewnienia wzrostu zamożności społeczeństwa. Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2008 2012 11 585 671,00 2 486 352,00 1 100 000,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


11 585 671,00 2 486 352,00 1 100 000,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 6 Rekultywacja jeziora Gołdap
Cel:
Odbudowa zdegradowanego ekosystemu, poprawa stanu wód
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2011 2012 4 351 456,00 2 175 728,00 2 175 728,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


4 351 456,00 2 175 728,00 2 175 728,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 7 Odnowa wsi Galwiecie
Cel:
Stworzenie infrastruktury społecznej, która podniesie standard życia mieszkańców, wpłynie na atrakcyjność zamieszkania, stworzy warunki rozwoju ludności oraz zaktywizuje ich zawodowo
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2010 2012 860 000,00 780 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


860 000,00 780 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 8 Odnowa i rozwój wsi Wronki Wielkie, Rożyńsk Mały
Cel:
Stworzenie infrastruktury społecznej, która podniesie standard życia mieszkańców, wpłynie na atrakcyjność zamieszkania, stworzy warunki rozwoju ludności oraz zaktywizuje ich zawodowo
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2012 2013 606 800,00 320 000,00 286 800,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


606 800,00 320 000,00 286 800,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 9
Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej
Cel:
W ramach projektu zmodernizowany zostanie regionalny system informacji turystycznej, którego zadaniem będzie ukierunkowywanie ruchu turystycznego na wskazane i promowane zasoby turystyczne Warmii i Mazur.
Urząd Miejski 2010 2012 120 775,00 3 425,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


120 775,00 3 425,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 10
Wsparcie na starcie oddziałów przedszkolnych z terenów wiejskich Gminy Gołdap
Cel:
Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Szkoła Podstawowa w Boćwince 2010 2012 718 720,00 221 440,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


718 720,00 221 440,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 11
Mały Archimedes
Cel:
Program rozwijania umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości
Gimnazjum 2010 2013 164 260,00 26 020,00 15 620,00 15 620,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


164 260,00 26 020,00 15 620,00 15 620,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 12
Platforma współpracy EGO SA
Cel:
Rozwój stałej i trwałej struktury współpracy w Polsce Północno-Wschodniej z samorządami ościennymi
Urząd Miejski 2010 2013 120 000,00 20 000,00 40 000,00 30 000,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


120 000,00 20 000,00 40 000,00 30 000,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
Program nr 13
Turystyczna sieć współpracy-klaster „Suwalszczyzna-Mazury”
Cel:
Podjęcie inicjatyw promujących postawy przedsiębiorcze
Urząd Miejski 2010 2012 44 353,32 5 300,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


44 353,32 5 300,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    b) programy, projekty lub zadania związane z umowami partnerstwa publiczno-prywatnego; (razem) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki majątkowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    c) programy, projekty lub zadania pozostałe (inne niż wymienione w lit.a i b) (razem) 9 400 000,00 1 870 000,00 2 940 000,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00
    - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki majątkowe 9 400 000,00 1 870 000,00 2 940 000,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00


Program nr 1
Budowa cmentarza komunalnego
Cel:
Zwiększenie ilości miejsc pochówku
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2011 2012 7 000 000,00 1 000 000,00 1 440 000,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00


- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki majątkowe


7 000 000,00 1 000 000,00 1 440 000,00 1 500 000,00 1 500 000,00 0,00
 
Program nr 2 Dokumentacja i modernizacja ulicy Sosnowej, Cisowej, Jaworowej i Akacjowej w Gołdapi
Cel:
Usprawnienie połączeń komunikacyjnych, poprawa jakości i bezpieczeństwa ruchu drogowego
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi 2011 2012 1 450 000,00 670 000,00 750 000,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki bieżące


0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
 
- wydatki majątkowe


1 450 000,00 670 000,00 750 000,00 0,00 0,00 0,00
    Program nr 3 Kanalizacja burzowa ul. Kościuszki, Kombatantów i Źródlana
Cel:
Ochrona przeciwpowodziowa
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi

650 000,00 50 000,00 600 000,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki majątkowe 650 000,00 50 000,00 600 000,00 0,00 0,00 0,00
    Program nr 4 Projekty budowlane infrastruktury technicznej terenu położonego pomiędzy obwodnicą, ul Konstytucji 3 Maja, Polną
Cel:
Przygotowanie gruntów komunalnych do sprzedaży
Wydział Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi

300 000,00 150 000,00 150 000,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki majątkowe 300 000,00 150 000,00 150 000,00 0,00 0,00 0,00
    2) umowy, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i których płatności przypadają w okresie dłuższym niż rok; (razem) 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki bieżące 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki majątkowe 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
    3) gwarancje i poręczenia udzielane przez jednostki samorządu terytorialnego(razem) 700 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00
    - wydatki bieżące 700 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00


Umowa nr 1
Poręczenie kredytu na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i kanalizacji w Gołdapi Sp. Z o.o. W której 100% udziałów posiada Gmina Gołdap, Kredyt zaciągnięty został na rozbudowę oczyszczalni ścieków
Cel:
Umożliwienie zaciągnięcia kredytu na modernizację oczyszczalni ścieków
Urząd Miejski 2008 2012 700 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00


- wydatki bieżące


700 000,00 348 000,00 192 000,00 0,00 0,00 0,00


 

Autor: Iwona Urban
Data utworzenia: 09-12-2011 9:11:08
Autor edycji: Iwona Urban
Data edycji: 09-12-2011 9:11:08