Zarządzenie Nr 696/VII /2013 Burmistrza Gołdapi z dnia 12 lipca 2013r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.

 

 

 

 

Zarządzenie Nr 696/VII /2013

 

 

 

 

Burmistrza Gołdapi

 

 

z dnia 12 lipca 2013r.


 

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze: dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.

 


 

Na podstawie art.33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2013r., poz.954) w związku z art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458), zarządzam co następuje:

 


 

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.

 

2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowiska urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:

 

1. Jolanta Mogilnicka - Przewodnicząca Komisji

2. Piotr Komocki - Członek Komisji

3. Aneta Wielgus - Członek Komisji

4. Iwona Urban - Sekretarz Komisji

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

 

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 


Burmistrz Gołdapi

 

Marek Miros


 

 

 

 

 

 

 

 


Załącznik do
Zarządzenia Nr 696/VII/2013
Burmistrza Gołdapi
z dnia 12 lipca 2013r.

BURMISTRZ GOŁDAPI
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi

I. LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW:
1 etat

II. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:
Do obowiązków dyrektora należy w szczególności:
1. organizowanie pracy podległym pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy, jako bezpośredni przełożony,
2. zapewnianie uczestnikom Domu codziennego pobytu i opieki, oraz zaspokajanie ich niezbędnych potrzeb bytowych i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
3. zapewnienie opieki pielęgniarsko – medycznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie;
4. zapewnienie rehabilitacji społecznej osobom chorym psychicznie (wskazującym zaburzenia psychiczne) poprzez:
          -  podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
          - terapię zajęciową,
          - podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,
          - pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia;
5. organizowanie całokształtu spraw związanych z życiem osób niepełnosprawnych
w środowisku zamieszkania;
6. prowadzenie dla uczestników Domu zajęć rehabilitacji, terapii zajęciowej oraz psychoterapii;
7. dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;
8. dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu w Środowiskowym Domu Samopomocy;
9. prowadzenie specjalistycznej pracy socjalnej i terapeutycznej rozwijającej samodzielność osób oraz wzmacnianie ze środowiskiem.

III.WYMAGANIA NIEZBĘDNE WOBEC OSOBY KANDYDUJĄCEJ:
1) wykształcenie wyższe,
2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
3) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata pracy w pomocy społecznej;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) obywatelstwo polskie,
7) brak zakazu zajmowania funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
8) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora ŚDS .

IV. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) opracowanie koncepcji pracy Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi zawierającej uwarunkowania prawne, ekonomiczne i organizacyjne jednostki - ze szczególnym uwzględnieniem jej charakteru,
2) znajomość uwarunkowań prawno - budżetowych jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego,
3) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub ukończone kursy, szkolenia z zakresu zarządzania,
4) znajomość przepisów z zakresu:
- pomocy społecznej,
- ochrony zdrowia psychicznego,
- finansów publicznych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawa pracy,
- zamówień publicznych.

 

V. UMIEJĘTNOŚCI:
1) zarządzania zespołem ludzkim,
2) postępowania z osobami starszymi i osobami z zaburzeniami psychicznymi,
3) analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
4) pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,

VI. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,
oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy,
koncepcji pracy Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.

Jeden z wymaganych dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

 


VII. INFORMACJE DODATKOWE:
1. W czerwcu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach do dnia 24.07.2013r. na adres:
Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap z dopiskiem: „Nabór na stanowisko dyrektora ŚDS w Gołdapi”
Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia testu w celu weryfikacji kandydatów.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik do

Zarządzenia Nr 696/VII/2013

Burmistrza Gołdapi

z dnia 12 lipca 2013r.

 

BURMISTRZ GOŁDAPI

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi

 

I. LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW:

1 etat

 

II. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:

Do obowiązków dyrektora należy w szczególności:

  1. organizowanie pracy podległym pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy, jako bezpośredni przełożony,

  2. zapewnianie uczestnikom Domu codziennego pobytu i opieki, oraz zaspokajanie ich niezbędnych potrzeb bytowych i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;

  3. zapewnienie opieki pielęgniarsko – medycznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych intelektualnie;

  4. zapewnienie rehabilitacji społecznej osobom chorym psychicznie (wskazującym zaburzenia psychiczne) poprzez:

          -  podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,

          - terapię zajęciową,

          - podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,

          - pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia;

  1. organizowanie całokształtu spraw związanych z życiem osób niepełnosprawnych
    w środowisku zamieszkania;

  2. prowadzenie dla uczestników Domu zajęć rehabilitacji, terapii zajęciowej oraz psychoterapii;

  3. dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;

  4. dbanie o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu w Środowiskowym Domu Samopomocy;

  5. prowadzenie specjalistycznej pracy socjalnej i terapeutycznej rozwijającej samodzielność osób oraz wzmacnianie ze środowiskiem.

 

III.WYMAGANIA NIEZBĘDNE WOBEC OSOBY KANDYDUJĄCEJ:

  1. wykształcenie wyższe,

  2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;

  3. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata pracy w pomocy społecznej;

  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  6. obywatelstwo polskie,

  7. brak zakazu zajmowania funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

  8. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora ŚDS .

 

IV. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. opracowanie koncepcji pracy Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi zawierającej uwarunkowania prawne, ekonomiczne i organizacyjne jednostki - ze szczególnym uwzględnieniem jej charakteru,

  2. znajomość uwarunkowań prawno - budżetowych jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego,

  3. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub ukończone kursy, szkolenia z zakresu zarządzania,

  4. znajomość przepisów z zakresu:

- pomocy społecznej,

- ochrony zdrowia psychicznego,

- finansów publicznych,

- kodeksu postępowania administracyjnego,

- prawa pracy,

- zamówień publicznych.

 

 

 

V. UMIEJĘTNOŚCI:

  1. zarządzania zespołem ludzkim,

  2. postępowania z osobami starszymi i osobami z zaburzeniami psychicznymi,

  3. analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,

  4. pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,

 

VI. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,

  • oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy,

  • koncepcji pracy Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.

 

Jeden z wymaganych dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

 

 

 

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE:

1. W czerwcu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.

 

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

 

Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach do dnia 24.07.2013r. na adres:

Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap z dopiskiem: „Nabór na stanowisko dyrektora ŚDS w Gołdapi”

Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia testu w celu weryfikacji kandydatów.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Alicja Pietranis
Data utworzenia: 17-07-2013 13:49:43
Autor edycji: Alicja Pietranis
Data edycji: 17-07-2013 13:49:43