Zarządzenie Nr 811/XII/2013
Burmistrza Gołdapi
z dnia 4 grudnia 2013 roku
w sprawie przeprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Gołdapi inwentaryzacji rocznej na dzień 31 grudnia 2013 roku
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 330 z poźn. zm.), art. 44 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z poźn. zm.) oraz zarządzeniem Nr 9/2002 z dnia 28 września 2002 roku w sparwie instrukcji inwentaryzacyjnej zarządzam co następuje:
§ 1.
-
Przeprowadzić roczną inwentaryzację kasy w drodze spisu z natury w dniu 31 grudnia 2013 roku.
-
Do przeprowadzenia inwentaryzacji kasy wyznaczam Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
-
Pani Beata Brzozowska – przewodnicząca,
-
Pani Janina Kulon – członek,
-
Pani Żaneta Przyborowska – członek.
3. Inwentaryzacją należy objąć składniki majątkowe:
1) środki pieniężne w kasie,
2) depozyty i inne wartości znajdujące się w kasie.
§ 2.
-
Przeprowadzić roczną inwentaryzację według stanu na dzień 31 grudnia 2013 roku metodą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji wartości:
-
środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach bankowych, pożyczek i kredytów,
-
należności i zobowiązań.
2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji wartości aktywów i pasywów wyznaczam:
1) Panią Agnieszkę Ryszewską,
2) Pana Andrzeja Tyneckiego.
§ 3.
-
Przeprowadzić roczną inwentaryzację druków ścisłego zarachowania w dniu 31 grudnia 2013 roku.
-
Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam Komisje Inwentaryzacyjną w składzie:
-
Pan Andrzej Tynecki – przewodniczący,
-
Pani Janina Kulon – członek,
-
Pani Żaneta Przyborowska – członek.
§ 4.
-
Zobowiązuję komisje inwentaryzacyjne do:
-
przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
-
przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz sposobów postępowania określonych w instrukcji przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
-
sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
-
sporządzenia protokołu z przeprowadzonej inwentaryzacji,
-
przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansów i Realizacji Budżetu w terminie do dnia 25 marca 2014 roku, z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej inwentaryzacji kasy i druków ścisłego zarachowania, którą należy przekazać do dnia 2 stycznia 2014 roku.
§ 5.
Członków komisji inwentaryzacyjnych czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktyczny.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gołdapi
Marek Miros