Zarządzenie Nr 2186/I/2024
Burmistrza Gołdapi
z dnia 31 stycznia 2024 r.
w sprawie zasad ubiegania się o środki finansowe na realizację zadań objętych
Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminny Gołdap na lata 2023-2026, w roku 2024
Na podstawie art. 30 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U z 2023 r. poz. 40, ze zm.) oraz w związku z uchwałą Nr LXIV/475/2022 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 29 grudnia 2022 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap na lata 2023-2026, zarządzam, co następuje.
§1
Wprowadza się Zasady ubiegania się o środki finansowe na realizację zadań objętych Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminny Gołdap na lata 2023-2026, w roku 2024 zgodnie z załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.
§2
Wzór wniosku oraz wzór sprawozdania z realizacji zadania zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gołdapi www.goldap.pl
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
§4
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ GOŁDAPI
Tomasz Rafał Luto