ZARZĄDZENIE NR 2190/II/2024
Burmistrza Gołdapi
z dnia 12 lutego 2024 r.
w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert
na podstawie art. 15 ust. 2 h ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 203, poz. 571) oraz § 9 ust. 9 i 10 załącznika do uchwały nr LXXXIII/581/2023 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024, zarządza się co następuje:
§1.1. Ogłasza się wyniki otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia zadań publicznych Gminy Gołdap w 2024 roku z zakresu:
a) pomoc materialna dla uczniów i studentów;
b) wypoczynek dzieci i młodzieży;
c) organizacja spotkań edukacyjnych;
d) upowszechnianie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego poprzez organizację wydarzeń kulturalnych, artystycznych, spektakli, konkursów i wystaw;
e) rozwój wspólnot i społeczności lokalnych;
f) wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej;
g) promocja i organizacja wolontariatu;
h) działalność na rzecz organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 w zakresie określonym w art. 4 ust. 1 pkt 1-32 a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
2. Nazwy wyłonionych oferentów, zadań publicznych oraz wysokość przyznanych środków określa załącznik do zarządzenia.
§2. Wyniki konkursu podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gołdapi www.goldap.pl.
§3. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Współpracy, Komunikacji Społecznej i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
§4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gołdapi
Tomasz Rafał Luto