Zarządzenie Nr 2203/II/2024
Burmistrza Gołdapi
z dnia 21 lutego 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności oraz zespołu ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Gołdapi
Na podstawie art. 31 i art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późń.zm) oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) w związku z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1440) zarządzam co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 780/IX/2020 Burmistrza Gołdapi z dnia 21 września 2020 r. w sprawie powołania koordynatora ds. dostępności oraz zespołu ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Gołdapi
§ 1.1. otrzymuje brzmienie:
„§1.1. Powołuję Koordynatora ds. dostępności oraz powołuję Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej w następującym składzie:
- Przewodniczący Zespołu - Koordynator ds. dostępności – Marta Janko;
- Zastępca Przewodniczącego Zespołu – koordynator ds. dostępności informacyjno–komunikacyjnej – Aneta Wielgus;
- Członek Zespołu – wsparcie koordynatora ds. dostępności informacyjno–komunikacyjnej – Justyna Charkiewicz;
- Członek Zespołu – koordynator ds. dostępności cyfrowej – Piotr Mietliński;
- Członek Zespołu – koordynator ds. dostępności architektonicznej – Beata Kołakowska;
- Członek Zespołu – wsparcie koordynatora ds. dostępności architektonicznej – Jarosław Duchnowski;”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi ds. dostępności.
§ 3. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Gołdap.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gołdapi
(-) Tomasz Rafał Luto
Zarządzenie Nr 2203/II/2024.docx