Zarządzenie Nr 605/II/2013
Burmistrza Gołdapi
z dnia 13 lutego 2013r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:
§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na dwa wolne stanowiska urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowiska urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:
1. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Przewodnicząca Komisji
-
Wiesław Swatek Kierownik WIK - Członek Komisji
-
Beata Skok Inspektor - Członek Komisji
-
Iwona Urban Podinspektor ds. kadr - Sekretarz Komisji
2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik do
Zarządzenia Nr 605/II/2013
Burmistrza Gołdapi
z dnia 13.02.2013r.
Burmistrz Gołdapi
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gospodarki odpadami komunalnymi w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie wyższe,
7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa RM z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U. z 2007r. Nr 13, poz.82),
9. znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
-
Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-
Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
-
Ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych,
-
Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa,
-
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach,
-
Ustawy z dnia 1 lipca 2011r. o zmianie ustawy o utrzymanie czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw,
-
Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
-
Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.
II. Wymagania dodatkowe:
1. rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność umiejętność pracy w zespole,
2. umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,
3. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
4. łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
5. mile widziany staż pracy w strukturach samorządowych, w spółkach komunalnych bądź w przedsiębiorstwach zajmujących się gospodarką odpadami,
6. mile widziane prawo jazdy kat. B,
7. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Gołdap,
2. zorganizowanie, wdrożenie i obsługa systemu informatycznego odbioru odpadów komunalnych, 3. utworzenie i stała aktualizacja bazy danych gminnego rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi,
4. prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego,
5. analizowanie stanu należności tytułem opłaty za gospodarowanie odpadami i podejmowanie stosownych działań w zakresie ich egzekucji,
6. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
7. współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja,
8. współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór odpadów komunalnych,
9. przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dot. gospodarowania odpadami komunalnym,
10 kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gołdap,
11. współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
12. planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami,
13. prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców,
14. dokonywanie kontroli stanu sanitarno - porządkowego mającego wpływ na środowisko naturalne,
15. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami,
16. opracowywanie wniosków i współdziałanie z odpowiednimi komórkami w Urzędzie w ich opracowaniu w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych
17. przygotowywanie informacji wynikających z przepisów ustawy i prawa miejscowego do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej,
18. realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru odpadów komunalnych.
IV. Warunki pracy:
1. Wymiar etatu: 1/1
2. Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będzie wykonywać pracę w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
3. Praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, wizje w terenie związane z kontrolą prawidłowości działania systemu gospodarki odpadami.
4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy. Podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem.
Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym w warunków dalszego zatrudnienia.
V. Inne informacje:
1. W styczniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,
-
oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
-
zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy.
|
Jeden z wymaganych dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami komunalnymi w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gołdapi lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi: Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap, w terminie do 25.02.2013r.
Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.