Zarządzenie Nr 620/III/2013
Burmistrza Gołdapi
z dnia 19 marca 2013r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko informatyka
w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:
§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na informatyka w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowiska urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:
1. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Przewodnicząca Komisji
-
Władysław Frydrych Kierownik ON - Członek Komisji
-
Tomasz Mikielski Informatyk - Członek Komisji
-
Iwona Urban Podinspektor ds. kadr - Sekretarz Komisji
2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik do
Zarządzenia Nr 620/III/2013
Burmistrza Gołdapi
z dnia 19.03.2013r.
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrz Gołdapi ogłasza nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miejskim w Gołdapi,
Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap na stanowisko:
INFORMATYKA W WYDZIALE FINANSÓW I REALIZACJI BUDŻETU
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. nieposzlakowana opinia,
6. wykształcenie wyższe informatyczne,
7. co najmniej 1 rok stażu pracy,
8. znajomość przepisów z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o rachunkowości, o finansach publicznych,
9. znajomość systemów operacyjnych Windows (wersja XP i nowsze),
10. znajomość oprogramowania biurowego OpenOffice, w szczególności arkuszy kalkulacyjnych,
11. znajomość podstawowych zasad budowy i działania sieci komputerowych,
12. umiejętność obsługi kserokopiarek.
II. Wymagania dodatkowe:
1. rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, sumienność umiejętność pracy w zespole,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
4. otwartość na zagadnienia techniczne,
5. obsługa programu BESTIA.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Rozliczanie środków unijnych,
2. Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji w ramach projektów własnych i unijnych.
3. Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń budżetowych oraz bieżąca aktualizacja planów budżetowych,
4. Prowadzenie rejestru oraz sporządzanie wykazu decyzji umorzeniowych podlegających wywieszeniu na tablicy ogłoszeń,
5. Sporządzanie sprawozdań kwartalnych, rocznych z budżetu gminy w programie wymaganym przez RIO,
6. Prowadzenie funduszu sołeckiego,
7. Prowadzenie planów finansowych jednostek gminnych.
IV. Warunki pracy:
1. Wymiar etatu: 1/1
2. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie wykonywać pracę w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
3. Praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia.
4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy. Podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem.
Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym w warunków dalszego zatrudnienia.
V. Informacje:
1. W lutym 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.
VI. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,
-
oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
-
zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy.
Jeden z wymaganych dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko informatyka w Wydziale Finansów i Realizacji Budżetu Urzędu Miejskiego w Gołdapi” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gołdapi lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi: Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, w terminie do 02.04.2013r.
Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone do dalszego etapu konkursu.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.