Nabór na stanowisko główny księgowy w ŚDS "Słoneczny Dom" w Gołdapi

DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY „SŁONECZNY DOM” W GOŁDAPI

OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.

I.  Nazwa i adres jednostki: Środowiskowy Dom Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi

                                                 ul. 1 Maja 21, 19-500 Gołdap

II. Określenie stanowiska:  Główny księgowy

III. Rodzaj umowy:                umowa o pracę

IV. Wymiar czasu pracy:     praca w wymiarze 1/4 etatu.

V. Wymagania niezbędne:

1)obywatelstwo polskie,

2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

4)nieposzlakowana opinia,

5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6)spełnienie jednego z poniższych warunków:

a)ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki  w księgowości;

b)ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie  co najmniej  6-letniej praktyki w księgowości,

c)wpis do rejestru biegłych rewidentów,

d)posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,

7)znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności:

ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych, płacowych z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz Kodeksu pracy.

8) co najmniej 6-letni staż pracy.

VI. Wymagania dodatkowe:

1) komunikatywność i uprzejmość,

2) umiejętność pracy w zespole,

3) bardzo dobra organizacja pracy,

4) umiejętność obsługi księgowych programów komputerowych,

5) preferowany staż pracy w księgowości jednostek sektora finansów publicznych.

VII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowo-księgowej Środowiskowego Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi,

2.opracowanie zakładowego planu kont zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami finansowymi.

3.organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,

4.sprawowanie kontroli wewnętrznej z zakresu rachunkowości i finansów, organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych oraz nadzór nad przestrzeganiem instrukcji procedur w/w dokumentów,

5.kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych: faktur, rachunków,

6.opracowywanie projektu budżetu, kontrola jego realizacji, bieżąca jego aktualizacja oraz monitorowanie postępu finansowego planów budżetowych,

7.terminowe sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej,

8.prowadzenie i ewidencja zawartych umów i zapewnienie realizacji zobowiązań wynikających z ich zawarcia,

9.rozliczanie delegacji służbowych,

10.bieżąca analiza dochodów i dotacji,

11.rozliczanie kart drogowych i delegacji służbowych,

12.opracowanie zarządzenia w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji oraz czuwanie nad prawidłowym rozliczenie inwentaryzacji,

13.przestrzeganie dyscypliny budżetowej.

VIII. Wymagane dokumenty:

- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

- własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- własnoręcznie podpisany CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

-kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

-doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

-własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,

- własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych  i korzystaniu z pełni praw publicznych,

-zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy,

- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat  zamierza skorzystać   z uprawniania, o którym mowa w art. 13a ustęp 2 ustawy o pracownikach samorządowych   (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458, ze zm.).

IX. Termin, sposób wyboru kandydata i miejsce składania dokumentów:

1.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 8 października 2013r.  w Środowiskowym Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi, przy ul. 1 Maja 21 w Gołdapi, pokój nr 26  lub przesyłać pocztą  w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na  stanowisko urzędnicze: główny księgowy.

2.O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu dokumentów.

3.Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

4.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.

5.Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadomieni.

6.Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

7.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.goldap.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy ”Słoneczny Dom” w Gołdapi, ul. 1 Maja 21.

X. INFORMACJE DODATKOWE:

1. W sierpniu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6 %.

2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.

 

Jeden z wymaganych dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy  lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

 

Gołdap, 25 września 2013r.

 

Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy "Słoneczny Dom" w Gołdapi

Marcin Białous

 

Autor: Marcin Białous
Data utworzenia: 25-09-2013 19:55:47
Autor edycji: Marcin Białous
Data edycji: 25-09-2013 19:55:47