ZARZĄDZENIE 1535/V/2022
BURMISTRZA GOŁDAPI
z dnia 13 maja 2022 r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej.
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) w związku z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) i § 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, zarządza się co następuje:
§1.1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej.
2. Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1. W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowiska urzędnicze – ustala się Komisję Rekrutacyjną w składzie:
-
Anna Rawinis – Sekretarz Gminy Gołdap – Przewodnicząca Komisji,
-
Anna Podciborska – Kierownik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
-
Maria Skiba – Inspektor ds. działalności gospodarczej – Członek Komisji,
-
Edyta Rita Białek – Skarbnik Gminy Gołdap – Członek Komisji,
-
Marta Zarzycka – Główny Specjalista ds. kadr i płac – Sekretarz Komisji.
2. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej kieruje pracami Komisji, a w przypadku jego nieobecności – Z – ca Przewodniczącego Komisji.
3. Komisja Rekrutacyjna może podejmować prawomocne decyzje w obecności co najmniej trzech członków Komisji, w tym Przewodniczącego Komisji lub Z – cy Przewodniczącego Komisji.
4. Upoważnia się Komisję Rekrutacyjną do działania i podejmowania czynności w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Gołdap.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
wz. Burmistrza Gołdapi
Joanna Magdalena Łabanowska
Zastępca Burmistrza
Załącznik do Zarządzenia 1535/V/2022
Burmistrza Gołdapi z dnia 13 maja 2022 r.
Burmistrz Gołdapi
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap
I. Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
Wykształcenie wyższe,
-
Znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie administracji publicznej, transportu oraz działalności gospodarczej,
-
Nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
-
Umiejętność analitycznego myślenia, pozyskiwania informacji oraz przeprowadzania analiz,
-
Umiejętność sprawnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,
-
Dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, kreatywność, systematyczność i komunikatywność,
-
Umiejętność pracy pod presją czasu,
-
Umiejętność radzenia ze stresem w sytuacjach konfliktowych,
-
Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia spraw związanych z administracją publiczną,
-
Prawo jazdy kat. B.
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Wymiar czasu pracy: 1 etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony od dnia 01.09.2022 r. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Miejsce pracy: stanowisko pracy mieści się na drugim piętrze w budynku Urzędu trzykondygnacyjnym bez windy. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony jest w podjazd umożliwiający wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich. Praca na tym stanowisku wymaga dużej dyspozycyjności, polega również na pracy w terenie poza siedzibą Urzędu Miejskiego.
Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
IV. Główne zadania na stanowisku:
-
przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących zajmowanego stanowiska,
-
prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej oraz ewidencji obiektów nie będących hotelami, a świadczących usługi hotelarskie,
-
obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej,
-
wydawanie zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
-
prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,
-
prowadzenie ewidencji opłat wnoszonych za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
-
przeprowadzanie procedur wyjaśniających i przygotowywanie decyzji o cofnięciu zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
-
współpraca z pracownikiem ds. polityki społecznej w zakresie problematyki uzależnień,
-
wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
-
wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
-
prowadzenie spraw związanych z transportem - dowozem uczniów do szkół oraz przewozami autobusowymi o charakterze użyteczności publicznej.
V. Wymagane dokumenty:
- podpisany list motywacyjny,
- wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisany CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa zgodnie z wymaganiami niezbędnymi,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ewentualnie inne kopie dodatkowych dokumentów świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- kopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe a w przypadku trwania stosunku pracy oświadczenie kandydata określające staż pracy u obecnego pracodawcy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy,
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte
są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Uwaga: Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
a) osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w Punkcie Obsługi Mieszkańców lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14,
b) oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej''.
c) termin składania ofert: do 24 maja do godz.15:15 - decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu,
d) dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane,
e) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną zaproszone do kolejnego etapu naboru. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.goldap.pl/pl/1327/0/ogloszenia-o-naborze.html oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
wz. Burmistrza Gołdapi
Joanna Magdalena Łabanowska
Zastępca Burmistrza