Informacja o unieważnieniu naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału ds. Administracyjnych na zastępstwo

INFORMACJA

O UNIEWAŻNIENIU

NABORU NA KIEROWNICZE STANOWISKO

URZĘDNICZE KIEROWNIKA WYDZIAŁU DS. ADMINISTRACYJNYCH  NA ZASTĘPSTWO

 

Informuję, że nabór na ww. stanowisko zostaje unieważniony.

 

Uzasadnienie unieważnienia naboru na stanowisko:

W związku z ogłoszeniem Burmistrza Gołdapi o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału ds. Administracyjnych na zastępstwo z dnia 17.11.2022 r. wpłynęła jedna oferta. Kandydat spełnił wymogi formalne określone w ogłoszeniu i został zakwalifikowany do drugiego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej. Jednakże podczas trwania procedury naboru nastąpiło wygaśnięcie stosunku pracy Kierownika Wydział ds. Administracyjnych, a co za tym idzie powstała konieczność przeprowadzenia naboru  na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Wydziału     ds. Administracyjnych w związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

                                                                                   

                     Burmistrz Gołdapi

                                                                                                          Tomasz Rafał Luto

 

 

 

 

Gołdap, 09.01.2023 r.

Autor: Marta Zarzycka
Data utworzenia: 17-01-2023 9:02:05
Autor edycji: Marta Zarzycka
Data edycji: 17-01-2023 9:03:00