ZARZĄDZENIE NR 2176/I/2024 BURMISTRZA GOŁDAPI z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. Archiwum-koordynator czynności kancelaryjnych – ½ etatu

ZARZĄDZENIE NR 2176/I/2024

BURMISTRZA GOŁDAPI

z dnia 24 stycznia 2024 r.

w sprawie przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze ds. Archiwum-koordynator czynności kancelaryjnych – ½ etatu

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.40 z późn. zm) w związku z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) i § 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych” z późn. zm. zarządza się co następuje:

§ 1. 1. Ogłasza się nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. Archiwum-koordynator czynności kancelaryjnych.

2. Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2.1. W celu przeprowadzenia czynności naboru na ww. stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję Rekrutacyjną w składzie:

  1. Anna Rawinis – Sekretarz Gminy Gołdap – Przewodniczący Komisji,
  2. Anna Podciborska – Kierownik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
  3. Aneta Wielgus – p.o. Kierownika Wydziału ds. Administracyjnych – Członek Komisji,
  4. Piotr Mietliński – Zastępca Kierownika Wydziału ds. Administracyjnych – Członek Komisji.
  5. Marta Zarzycka –Główny Specjalista ds. kadr i płac – Sekretarz Komisji.

2. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej kieruje pracami Komisji, a w przypadku jego nieobecności– Z – ca Przewodniczącego Komisji.

3. Komisja Rekrutacyjna może podejmować prawomocne decyzje w obecności co najmniej trzech członków Komisji, w tym Przewodniczącego Komisji lub Z – cy Przewodniczącego Komisji.

4. Upoważnia się Komisję Rekrutacyjną do działania i podejmowania czynności w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych” z późn. zm.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.

§ 4. Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Gołdap.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Gołdapi

/-/ Tomasz Rafał Luto

Autor: Marta Zarzycka
Data utworzenia: 24-01-2024 14:12:30