GPO.6220.26.2021
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 247)
zawiadamiam
że w dniu 05.02.2022 r. została wydana decyzja Burmistrza Gołdapi dla przedsięwzięcia polegającego budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy 1 MW, wraz z infrastrukturą towarzyszącą projektowanych na działce o nr ew. 64, obręb Główka, gmina Gołdap, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie.
Decyzja ta oraz dokumentacja sprawy, w tym opinie uzgadniające, są do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, pokój 23 (II p. tel. 087 615 60 23) w godzinach urzędowania.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. arch. Beata Kołakowska
KIEROWNIK
WYDZIAŁU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OCHRONY ŚRODOWISKA I NIRUCHOMOŚC