Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14
19-500 GOŁDAP
GPO.6220.12.2022
ZAWIADOMIENIE w formie publicznego obwieszczenia
o zebranych dowodach przed wydaniem decyzji
Na podstawie art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr 181/3 w obrębie Bałupiany, gmina Gołdap, powiat gołdapski, woj. warmińsko-mazurskie oraz w związku z wnioskiem PCWO ENERGY Sp. z o.o. o umorzenie niniejszego postępowania
zawiadamiam Strony postępowania o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji.
Wobec powyższego informuję o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Anita Germaniuk
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
WYDZIAŁU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OCHRONY ŚRODOWISKA I NIERUCHOMOŚCI