OBWIESZCZENIE
o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa
Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm.), Burmistrz Gołdapi, w ramach prowadzonego postępowania o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z niezbędną infrastrukturą oraz magazynami energii, na działkach o nr ewid. 21, 22, 23 w obrębie Nasuty, gmina Gołdap, powiat gołdapski, woj. warmińsko-mazurskie, z wniosku Projekt-Solartechnik Development Sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, zawiadamia o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (wraz z jego uzupełnieniami) oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału GPO Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, pok. 25, II piętro, w godzinach pracy tut. Urzędu, w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: pom@goldap.pl w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 23.02.2023 r. do dnia 23.03.2023 r.
Organ administracji właściwy do wydania decyzji ww. sprawie: Burmistrz Gołdapi;
Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Gołdapi przed wydaniem decyzji, a informacje o tym, w jaki sposób zostały uwzględnione pod uwagę i w jakim zakresie, Burmistrz Gołdapi wskaże w uzasadnieniu decyzji.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. arch. Beata Kołakowska
KIEROWNIK
WYDZIAŁU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OCHRONY ŚRODOWISKA I NIRUCHOMOŚCI