Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap
GPO.6220.15.2022
ZAWIADOMIENIE - OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1029)
zawiadamiam
że w dniu 27.03.2023 r. została wydana decyzja Burmistrza Gołdapi o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 7 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr 36/3 w obrębie Osowo, gmina Gołdap, powiat gołdapski, woj. warmińsko-mazurskie.
Decyzja ta oraz dokumentacja sprawy, w tym opinie uzgadniające, są do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, pokój 23 (II p. tel. 087 615 60 23) w godzinach urzędowania.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Zgodnie z art. 49 KPA, w wypadku zawiadomienia przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.