Gołdap, 10 lipca 2023 r.
Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14
19-500 GOŁDAP
GPO.6220.1.2023
ZAWIADOMIENIE
o wydaniu postanowienia zawieszającego postępowanie
Na podstawie art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego budowie farmy fotowoltaicznej "Główka" o mocy do 8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i magazynami energii na części działek o nr ew. 80, 96 w obrębie Główka w gminie Gołdap woj. warmińsko-mazurskie.
Wobec powyższego informuję o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.