Nazwa sprawy: |
PRZEZNACZENIE TERENU W MIEJSCOWYCH PLANACH ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
|
|
Podstawa prawna: |
Ustawa z dnia 23 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t. j. Dz. U. 2021.741 ze zmianami/,
|
|
Wymagane dokumenty: |
Wniosek
|
|
Opłaty: |
Opłata skarbowa:17,00zł Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej / j.t. Dz. U. 2021.poz 1923 ze zmianami/ Nie podlegają opłacie skarbowej wnioski, załączniki oraz czynności urzędowe w sprawach budownictwa mieszkaniowego .
|
|
Kasa Urzędu: |
Kasa Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14,parter czynna w godz. 8 – 14. |
|
Nr konta Urzędu:
|
PKO BP S.A. oddz. Gołdap 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929 |
|
Sposób dostarczenia dokumentów:
|
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi. |
|
Miejsce złożenia dokumentów: |
Urząd Miejski w Gołdapi, Punkt Obsługi Mieszkańca (POM), Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro, pokój 5 www.goldap.pl tel. (87) 615 60 00 e-mail: pom@goldap.pl POM udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta |
|
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:
|
|
|
Termin załatwienia sprawy:
|
Niezwłocznie po złożeniu wniosku. |
|
Sposób załatwienia sprawy:
|
Zaświadczenie |
|
Odwołanie:
|
Nie przysługuje
|
|
Informacje dodatkowe:
|
wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia_o_przeznaczeniu_gruntu_w_miejscowym_planie.doc |