Nazwa sprawy: |
NADAWANIE NUMERÓW PORZĄDKOWYCH NIERUCHOMOŚCI
|
|
Podstawa prawna: |
ustawa z 17.05.1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne /t.j. Dz. U.10.193.1287/ oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 21 lipca 2021 r. /Dz. U. 2021.poz.1368/ |
|
Wymagane dokumenty: |
|
|
Opłaty: |
Opłata skarbowa: 17,00 zł
Nie podlegają opłacie skarbowej wnioski, załączniki oraz czynności urzędowe w sprawach budownictwa mieszkaniowego. |
|
Kasa Urzędu: |
Kasa Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, parter, czynna w godz. 8 – 14. |
|
Nr konta Urzędu: |
PKO BP S.A. oddz. Gołdap 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929 |
|
Sposób dostarczenia dokumentów:
|
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika względnie przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi. |
|
Miejsce złożenia dokumentów: |
Punkt Obsługi Mieszkańca (POM) Urzędu Miejskiego w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, I parter tel. (87) 615 60 00 e-mail: pompom@goldap.pl POM udziela ogólnej informacji, a po skontaktowaniu się z właściwym pracownikiem kieruje do niego interesanta |
|
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:
|
|
|
Termin załatwienia sprawy: |
Niezwłocznie po złożeniu wniosku |
|
Sposób załatwienia sprawy: |
Zawiadomienie |
|
Odwołanie: |
Nie przysługuje |
|
Informacje dodatkowe: |
|