Nazwa sprawy: |
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
Podstawa prawna: |
1. Rozdział 4a - warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.). 2. Art. 14 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897) |
Wymagane dokumenty: |
Wniosek przedsiębiorcy wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. |
Opłaty: |
Opłata skarbowa 50 zł. |
Kasa Urzędu: |
Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, I piętro, pok. nr 16, czynna w godz. 8 – 14. |
Nr konta Urzędu: |
PKO BP S.A. o/Ełk 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929 |
Sposób dostarczenia dokumentów: |
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście lub przez ustanowionego pełnomocnika lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi |
Miejsce złożenia dokumentów: |
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gołdapi,Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro pokój nr 5 |
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień: |
Inspektor Beata Skok tel. 087 615 60 52 |
Termin załatwienia sprawy: |
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze |
Sposób załatwienia sprawy: |
Zamieszczenie danych w rejestrze działalności regulowanej, nadanie numeru rejestrowego i wystawienie zaświadczenia o wpisie do rejestru. |
Odwołanie: |
Nie przysługuje |
Informacje dodatkowe: |