W celu podpisania umowy, uprzejmie prosimy organizacje, które otrzymały dotacje o dostarczenie do Punktu Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Gołdapi w terminie do 16.02.2017 r.:
- Informacji zawierającej: 1) nazwę banku i numer rachunku bankowego organizacji, 2) PESEL osób upoważnionych do podpisania umowy, 3) imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mail osoby wyznaczonej ze strony organizacji do kontaktów roboczych (dotyczy wszystkich organizacji).
- Kopię aktualnego wyciągu z właściwego rejestru poświadczoną za zgodność z oryginałem zgodnie ze sposobem reprezentacji w organizacji (dotyczy organizacji, które nie złożyły w/w dokumentu wraz z ofertą w procedurze konkursowej).
Organizacje, które otrzymały dotację niższą od wnioskowanej kwoty, zobowiązane są złożyć:
- Zaktualizowany opis poszczególnych działań/ harmonogram realizacji zadania.
- Zaktualizowany kosztorys realizacji zadania.