Nazwa sprawy: |
NADANIE NUMERU PESEL |
Podstawa prawna |
|
Wymagane dokumenty |
1. Przy zameldowaniu: analogicznie niezbędne dokumentu do zgłoszenia pobytu stałego/czasowego. 2. Przy złożeniu wniosku o wydanie dowodu osobistego: analogicznie niezbędne dokumenty do złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego. W przypadku dzieci urodzonych za granicą, posiadających obywatelstwo polskie niezbędny jest polski akt urodzenia. 3. Dla osób obowiązanych do posiadania numeru na podstawie odrębnych przepisów:
|
Opłaty: |
Bez opłat. |
Sposób dostarczenia dokumentów: |
Niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście. |
Miejsce złożenia dokumentów: |
Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 |
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych informacji: |
Urząd Stanu Cywilnego – Ewidencja ludności Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 |
Godziny urzędowania: |
poniedziałek 8:00–16:00 |
Termin załatwienia sprawy: |
Niezwłocznie. |
Sposób załatwienia sprawy: |
Wydanie potwierdzenia o nadaniu numeru PESEL. |
Odwołanie: |
Nie przysługuje. |
Informacje dodatkowe: |
|
Środa, 3 marca 2021
NADANIE NUMERU PESEL
Autor: Grażyna Rojek
Data utworzenia: 03-03-2021 9:54:29
Autor edycji: Grażyna Rojek
Data edycji: 03-03-2021 11:04:14