Gołdap: na zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie wiejskim w sezonie 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 167673 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie wiejskim w sezonie 2009/2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Odśnieżanie dróg przy użyciu samochodu ciężarowego z pługiem odśnieżnym o szer. minimum 3 m i ład. minimum 12 t 1.2Odśnieżanie dróg przy użyciu równiarki z pługiem klasycznym o szer. minimum 3 m 1.3Odśnieżanie dróg przy użyciu spycharki gąsienicowej o mocy 100 KM 1.4Odśnieżanie dróg przy użyciu ciągnika rolniczego z pługiem odśnieżnym o szer. minimum 3 m o mocy 80-100 KM 1.5Odśnieżanie dróg przy użyciu spycharko - ładowarki 1.6Zwalczanie śliskości z użyciem mieszanki piaskowo-solnej 20% lub piaskowej 1.7Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia zimowe utrzymanie dróg gminnych na długości około 160 km 1.8Wykonania usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Gołdap.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium. Przystępując do przetargu oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 08 października 2009 r . godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: d)upłyną termin związania ofertą; e)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; f)unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki 2.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. 2.1.2 Mają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania, 2.1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) . Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 1.2. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 1.3 wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3, (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1., ppkt. 1.5. i 1.6.) 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.5. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 1.8. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 1.9. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 1.10. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 1.11 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 2) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 ), 1.12 Dowód wniesienia wadium 1.13 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5 1.14 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dotyczy dokumentów składanych przez Wykonawców zagranicznych w ppkt. 1.11., 1.12. i 1.13 - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Pl.Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).