Ogłoszenie o przetargu: Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry

Gołdap: Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry
Numer ogłoszenia: 404976 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w m. Kośmidry.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. 1) przyjmowanie, składowanie, unieszkodliwianie i odzysk odpadów komunalnych w sposób przewidziany technologią obiektu, zgodnie z Instrukcją Eksploatacji Składowiska Odpadów w m. Kośmidry, gm. Gołdap (załącznik nr 6) oraz wytycznymi zawartymi w pozwoleniu zintegrowanym udzielonym w dniu 15.01.2009r. Gminie Gołdap przez Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (załącznik nr 7 i 8); 2) prowadzenie systemu selektywnego odbierania odpadów komunalnych i dostarczanie ich do miejsc odzysku i unieszkodliwiania, uzyskując: ograniczanie ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, wydzielanie odpadów niebezpiecznych z odpadów komunalnych, możliwie wysoki poziom odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych. Faktyczny odzysk ilościowy przedstawiany Zamawiającemu w sprawozdaniach kwartalnych winien być udokumentowany poprzez potwierdzenie odbioru surowców przez podmioty prowadzące działalność w zakresie odbioru ww. odpadów; 3) poddawanie odzyskowi lub unieszkodliwianie niesegregowanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych; 4) zagęszczanie przyjętych odpadów w proporcji 1 : 3; 5) utrzymanie i eksploatacja składowiska odpadów w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie urządzeń stanowiących wyposażenie składowiska oraz zachowanie wymagań sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych i zasad ochrony środowiska; 6) konserwacja i remont własnych środków trwałych; 7) ogrzewanie, pobór wody i odprowadzanie ścieków, energii elektrycznej i inne na własny koszt Wykonawcy; 8) ubezpieczenie w zakresie podstawowym i NW; 9) czas pracy obiektu, który ustala się: w okresie zimowym od godz. 700 do 1800 (1 październik - 31 marzec), w okresie letnim od godz. 700 do 2000 ( 1 kwietnia - 30 września); 10) utrzymanie niezbędnej do administracji obiektu obsady personalnej, w tym zatrudnienie na składowisku: dozorcy (m.in. kierowanie składowiskiem), operatora z uprawnieniami do obsługi spycharki i kompaktora; l1) zapewnienie obsługi technicznej składowiska sprzętem do tego wymaganym, w tym : sprzęt do zagęszczania odpadów - dla prowadzenia prawidłowej eksploatacji wysypiska - zakłada się okresową pracę spycharki gąsienicowej i kompaktora, zapewnienie wszystkich materiałów, surowców i usług potrzebnych do eksploatacji obiektu, 12) utrzymanie powierzonych obiektów w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym; 13) prawidłowe utrzymanie drogi dojazdowej o długości 400 mb, w okresie wiosenno - jesiennym uzupełnianie ubytków nawierzchni żwirowej i jej równanie, a w okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie zapobiegając śliskości; 14) prawidłowe utrzymywanie dróg operacyjnych poprzez oczyszczenie z piasku, odpadów lekkich i innych zanieczyszczeń; 15) koszenie części zielonych terenu składowiska włącznie ze skarpami niecki, a także obkaszanie pasa ochronnego zieleni wokół składowiska; 16) prowadzenie monitoringu składowiska zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2002r. w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowiska odpadów (Dz. U. nr 220, poz. 1858), Instrukcją Eksploatacji Składowiska oraz pozwoleniem zintegrowanym. 1.2. 1) prowadzenie ewidencji ilości, rodzaju odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213 ze zm.) oraz ewidencji wpływów za przyjmowane odpady na składowisko zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 w sprawie rodzajów odpadów lub ich ilości, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów, oraz kategorii małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą prowadzić uproszczoną ewidencję odpadów (Dz. U. Nr 152, poz. 1735 ze zm.); 2) pobieranie i odprowadzanie do właściwego Urzędu Marszałkowskiego opłaty za korzystanie ze środowiska - według wzoru i zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wzorów wykazów zawierających informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat (Dz. U. z 2009r. Nr 97, poz. 816); 3) odprowadzanie na konto Urzędu Miejskiego w Gołdapi opłat pobranych za przyjęte na składowisko odpady po pomniejszeniu o opłaty za korzystanie ze środowiska. Opłatę za przyjęcie 1 t odpadów na składowisko określa Rada Miejska w Gołdapi. 4) prognozowana ilość przyjętych odpadów w ciągu roku - 2.400 t..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.10.00-8, 90.53.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 2 grudnia 2009r. do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona, 6. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; - unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłyną termin do ich wnoszenia. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczna ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub inny dokumenty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( co najmniej 1 osoba posiadająca niezbędne kwalifikacje w zakresie składowania odpadów - potwierdzone stosownymi świadectwami - certyfikatami), 3.1.5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6. wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu 3.1.7. dowód wniesienia wadium Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pok. 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I p. sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 



 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. pozwolenie-zintegrowane-cz.-1.pdf
  3. pozwolenie-zintegrowane-cz.-2.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 24-11-2009 15:06:33
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 24-11-2009 15:06:33