Przetarg nieograniczony na letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w roku 2012

Gołdap: Letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w roku 2012
Numer ogłoszenia: 81236 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800. Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w roku 2012. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg gruntowych gminnych i wewnętrznych w roku 2012 na terenie gminy Gołdap posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa; 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg; 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg; 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Zakres robót obejmuje: - profilowanie dróg żwirowych na długości 120 km i szerokości 3-4 m ( 400000 m²), - uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywem łamanym 0-31,5 mm (30 % kamienia) - 300 m³, - uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywem łamanym 0-31,5 mm (50 % kamienia) - 300 m³, - uzupełnienie nawierzchni dróg mieszanką żwirowo-piaskową - 400 m³, - uzupełnienie nawierzchni dróg żwirem sortowanym 6-16 mm - 10 m³, - czyszczenie rowów - usunięcie namułu i pogłębienie - 400 m³, - czyszczenie rowów - usunięcie krzaków - 500 m², - usunięcie trawy przed zimą przy wlotach przepustów - 100 szt., - koszenie poboczy dróg po obu stronach na szerokości 1 m - 20 km, - przebudowa przepustu średnica 300-400 mm - 44 m, - przebudowa przepustu średnica 500-600 mm - 38 m, - przebudowa przepustu średnica 800 mm - 12 m, - mechaniczne zagęszczenie istniejącej nawierzchni wałem wibracyjnym, np. 12 t - 500 m². Uzupełnienie nawierzchni dróg winno obejmować dowóz kruszywa, rozłożenie kruszywa, zagęszczenie oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach. Przebudowa przepustu określonej średnicy winna obejmować roboty rozbiórkowe, koszty zakupu i dowozu materiałów m.in. przepustu, kruszywa,itp., odbudowę nawierzchni drogi- dolna warstwa nawierzchni z mieszanki żwirowo-piaskowej oraz górna warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm (50 % kamienia), uporządkowanie terenu robót. Wymienione wyżej ilości robót są ilościami planowanymi i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie tzn. zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych. Powyższe roboty będą wykonywane na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Roboty należy rozpocząć w terminie 2 dni od dnia zlecenia. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Przewiduje się zamówienia uzupełniające na podstawie art.67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy PZP w przypadku stwierdzenia w czasie kontroli, że stan dróg uległ znacznemu pogorszeniu o wartości do 50 % zamówienia podstawowego. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 14.21.00.00-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: a) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 30.03.2012 r. do godz. 10.00 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 30.03.2012 r. do godz. 10.00 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium : - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla uznania, że wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości min. 100 000 zł każda. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 80 000,00 zł III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: -oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy wraz z załącznikami, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1 ustawy, kopia dowodu wpłaty wadium III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 Ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, gdy: a) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy, b) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej, termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków. c)wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy, d)nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiany o których mowa wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap pokój 30. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap sekretariat I piętro. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Lista załączników do przetargu

  1. siwz-letnie-utrzymanie-drog-gruntowych-gminnych-i-wewnetrznych-w-roku-2012n.pdf
  2. zalacznik-nr-1a-do-formularza-ofertowego.pdf
  3. zalacznik-nr-4-wzor-umowy.pdf
  4. zalaczniki-nr-1-2-3-5-6-do-siwz-letnie-utrzymanie-drog-gruntowych.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 15-03-2012 14:18:34
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 15-03-2012 14:18:34