ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gołdapi w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014 w formie zakupu biletów miesięcznych

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.goldap.pl


Gołdap: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gołdapi w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 279742 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gołdapi w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014 w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów do szkół w Gołdapi w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 w formie zakupu przez Zamawiającego biletów miesięcznych w okresie od 3.09.2012 r. do 30.06.2014 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz.U.Nr 46, poz. 432 z późn.zm.). 1.1. Przewidywana liczba uczniów dowożonych do szkół w Gołdapi wynosi 221 tj: I Trasa -Niedrzwica, Piękne Łąki, Bałupiany , Samoniny, Mażucie, Pietraszki, Użbale - 62 II Trasa - Osieki, Jany , Rożyńsk Mały, Sokoły, Juchnajcie. Skocze, Kośmidry- 82 III Trasa - Botkuny, Koniszki, Jurkiszki, Galwiecie - 77. 1.2 Trasy , miejscowości i szkoły , z których realizowany będzie dowóz, ilość uczniów zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ według, którego zamówienie będzie realizowane. 1.4. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SIWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych osób ( mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych , z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport i miejsce siedzące dzieciom i uczniom w autobusie 1.3. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do szkoły w Gołdapi i odwożenia do punktu zbiorczego. 1.4. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu( kierowca nie może być jednocześnie opiekunem w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun ). 1.5. Uczniowie do szkoły w Gołdapi powinni być dowiezieni nie wcześniej niż o godz. 7.15 i nie później niż o godz. 7.50. 1.6. Odwożeni ze szkół w Gołdapi dwa razy dziennie : po pięciu godzinach lekcjach tj. pomiędzy. 12.50, a 13.00 po siedmiu godzinach lekcyjnych tj. pomiędzy godz. 14.35, a 14.50 do miejscowości wskazanych w - Załączniku Nr 6 do SIWZ. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowy (Dz.U z 2007 r. Nr 125, poz.874) 1.8. Zaleca się Wykonawcy do przeprowadzenia szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia ( wizja lokalna ) w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 1.9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży ważną polisę OC na wypadek wyrządzonych szkód osobom trzecim na wskutek nienależytego wykonania przyjętych przez siebie obowiązków na kwotę minimum 100.000 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i wykażą,że posiadają ważną Koncesję lub licencję na wykonywanie krajowego transportu osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał minimum 1 zamówienie w zakresie przewozu osób na kwotę brutto minimum 100.000 zł okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiór oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zlecone usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że posiada co najmniej cztery sprawne autobusy z 50 miejscami. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. Wykonawca może polegać na wiedzy i świadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu : - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Strony dopuszczają możliwość waloryzacji ceny wskazanej w ofercie z dniem 1 września 2013 roku o wysokość średniorocznego wzrostu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok poprzedzający, ogłoszonego przez Prezesa GUS.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. zalaczniki-nr-1-do-nr-4a.odt
  3. zalacznik-nr-5-wzor-umowy.pdf
  4. zalacznik-nr-6-zestawienie-ilosci-uczniow-w-poszczegolnych-miejscowosciach.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 01-08-2012 9:01:30
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 01-08-2012 9:01:30