ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów słuzbowych Gminy Gołdap - II postępowanie

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.goldap.pl


Gołdap: Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap
Numer ogłoszenia: 275318 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r.. 1.2. W wyposażeniu zamawiającego obecnie znajduje się 17 pojazdów . 1.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. z 2013 r., poz. 1058) w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1 800 litrów oleju napędowego - 54 300 litrów Powyższe ilości są ilościami szacunkowymi, wskazanymi jedynie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,a ilości zakupione przez Zamawiającego, w okresie realizacji umowy, nie muszą ich pokrywać. Zamawiający gwarantuje, iż zakupi od Wykonawcy co najmniej 70% ilości litrów paliwa podaną przez Zamawiającego. 1.4. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup ww. rodzajów paliw na całodobowych stacjach paliwowych. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji paliw innych podmiotów zrzeszonych w danej stacji i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę 1.6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacjach paliw (akceptujących karty flotowe Wykonawcy) na terenie całego kraju - w tym co najmniej jedną stację na terenie Gołdapi. 1.7. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia. 1.8. Wykonawca zapewnia bezgotówkowe pobieranie paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych, wystawia dwa razy w miesiącu zbiorcze faktury VAT, akceptuje płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury na Gminę Gołdap. 1.9. Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa brutto obowiązującej na danej stacji paliw w momencie dokonywania zakupu, pomniejszonej o stały procentowy rabat - upustu. Cena zakupu za 1 litr paliwa nie może być wyższa dla Zamawiającego niż cena detaliczna obowiązująca w dniu zakupu na danej stacji paliw 1.10. Do wystawionych faktur Wykonawca dołączy raport transakcji będący wykazem zbiorczym, usystematyzowanym wg kolejności dat zakupu. Raport będzie zawierał następujące dane: - datę i czas przeprowadzenia poszczególnych transakcji, - numery rejestracyjne pojazdów, - numery kart flotowych, na które dokonano zakupu, - ilość, rodzaj i cenę zakupionego paliwa, nazwę miejscowości numer lub adres stacji, na której dokonano tankowania. 1.11. W celu potwierdzenia nabycia paliwa, każdorazowo kierowca Zamawiającego będzie otrzymywał paragon z kasy rejestrującej lub inny dowód dokonania transakcji bezgotówkowej (dowód wydania, pokwitowanie, dowód zastępczy. 1.12. Wykonawca w terminie 15 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, wyda 17 kart na numery rejestracyjne samochodów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, które będą uprawniały do tankowania na obszarze całego kraju 1.13. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany nieodpłatnie dostarczyć w terminie 15 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania 1.14. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania szacunkowej ilości paliwa przewidzianej do zakupu 1.15. Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów, adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy 1.16. Zakup wskazanych rodzai paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno - letnim do zbiorników przenośnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 30.16.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 27.08.2014 r. do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 27.08.2014 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 3, ppkt. 2.1 niniejszej SIWZ oraz posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualna koncesja na sprzedaż paliw wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) 2. Dowodu wniesienia wadium;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w części dotyczącej zmiany terminu wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-50 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa14, 19-500 Gołdap, I-piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.doc
  3. zalaczniki-nr-2-3-i-4.doc
  4. zalacznik-nr-5-wzor-umowy.pdf

Dokumenty:

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (wynik przetargu)

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 275318-2014 z dnia 2014-08-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Gołdap
1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r.. 1.2. W wyposażeniu zamawiającego obecnie znajduje się 17...
Termin składania ofert: 2014-08-27


Gołdap: Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap
Numer ogłoszenia: 305760 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275318 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r.. 1.2. W wyposażeniu zamawiającego obecnie znajduje się 17 pojazdów . 1.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. z 2013 r., poz. 1058) w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej: benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1 800 litrów oleju napędowego - 54 300 litrów Powyższe ilości są ilościami szacunkowymi, wskazanymi jedynie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,a ilości zakupione przez Zamawiającego, w okresie realizacji umowy, nie muszą ich pokrywać. Zamawiający gwarantuje, iż zakupi od Wykonawcy co najmniej 70% ilości litrów paliwa podaną przez Zamawiającego. 1.4. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup ww. rodzajów paliw na całodobowych stacjach paliwowych. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji paliw innych podmiotów zrzeszonych w danej stacji i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę 1.6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacjach paliw (akceptujących karty flotowe Wykonawcy) na terenie całego kraju - w tym co najmniej jedną stację na terenie Gołdapi. 1.7. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia. 1.8. Wykonawca zapewnia bezgotówkowe pobieranie paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych, wystawia dwa razy w miesiącu zbiorcze faktury VAT, akceptuje płatność przelewem w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury na Gminę Gołdap. 1.9. Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa brutto obowiązującej na danej stacji paliw w momencie dokonywania zakupu, pomniejszonej o stały procentowy rabat - upustu. Cena zakupu za 1 litr paliwa nie może być wyższa dla Zamawiającego niż cena detaliczna obowiązująca w dniu zakupu na danej stacji paliw 1.10. Do wystawionych faktur Wykonawca dołączy raport transakcji będący wykazem zbiorczym, usystematyzowanym wg kolejności dat zakupu. Raport będzie zawierał następujące dane: - datę i czas przeprowadzenia poszczególnych transakcji, - numery rejestracyjne pojazdów, - numery kart flotowych, na które dokonano zakupu, - ilość, rodzaj i cenę zakupionego paliwa, nazwę miejscowości numer lub adres stacji, na której dokonano tankowania. 1.11. W celu potwierdzenia nabycia paliwa, każdorazowo kierowca Zamawiającego będzie otrzymywał paragon z kasy rejestrującej lub inny dowód dokonania transakcji bezgotówkowej (dowód wydania, pokwitowanie, dowód zastępczy. 1.12. Wykonawca w terminie 15 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, wyda 17 kart na numery rejestracyjne samochodów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, które będą uprawniały do tankowania na obszarze całego kraju 1.13. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany nieodpłatnie dostarczyć w terminie 15 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania 1.14. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania szacunkowej ilości paliwa przewidzianej do zakupu 1.15. Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów, adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy 1.16. Zakup wskazanych rodzai paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno - letnim do zbiorników przenośnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 30.16.31.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., ul. Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286533,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294270,00

  • Oferta z najniższą ceną: 294270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 294270,00

  • Waluta: PLN.

 


 

Załączniki:

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (wynik przetargu)

Zawiadomienie o wyborze ofarty najkorzystniejszej w załączeniu (plik PDF)

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 19-08-2014 13:04:00
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 19-08-2014 13:04:00