Gołdap: Chodnik do Leśnego Zakątka
Numer ogłoszenia: 277172 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Chodnik do Leśnego Zakątka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy to zaprojektowanie i wykonanie chodnika do Leśnego Zakątka wraz z oświetleniem od ul. Promenada Zdrojwa. Zamówienie obejmuje: pozyskania aktualnej mapy ewidencyjnej i sytuacyjno - wysokościowej, uzyskanie warunków przyłącza linii kablowej oświetlenia od Zakładu Energetycznego, sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót uzyskanie akceptacji tego projektu w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przygotowaniem dokumentów związanych z odbiorem ścieżki pieszo-rowerowej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych Stan istniejący W chwili obecnej istniejąca droga dojazdowa szerokości 5,00 m do ośrodka wypoczynkowego Leśny Zakątek nie posiada ścieżki pieszo-rowerowej. Ruch pieszo-rowerowy odbywa się poboczem gruntowym drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej. Parametry geometryczne ścieżki pieszo-rowerowej wraz z linią kablową oświetlenia: Długość całkowita - 318,00 m; Szerokość - 3,00 m; Linia kablowa oświetlenia - 318,00 m ; Rodzaje robót, ich lokalizacja i orientacyjne wielkości tych robót Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Do robót rozbiórkowych podczas budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z linią kablową oświetlenia zaliczyć: zdjęcie warstwy humusu grub. 15 cm i złożenie go poza obręb robót - około 900 m2; Wykonanie warstw konstrukcyjnych ścieżki pieszo-rowerowej Warstwy konstrukcyjne na drodze dojazdowej i w miejscach parkingowych należy wykonać w następujący sposób: - w-wa odsączająca z pospółki grub. 20 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego grub. 20 cm, -podsypka cem.-piaskowa 1:4 grub. 5 cm, - nawierzchnia z kostki bet. grub. 8 cm. ok. 954 m2 Ścieżka pieszo-rowerowa dług. ok. 0,318 km i szer. 3,0 m obramowana od strony drogi gminnej krawężnikiem bet. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem i z drugiej strony obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem. Wykonanie ścieków pochodnikowych - 3 szt. Wykonanie linii kablowej oświetlenia ścieżki Linię kablową należy wykonać w następujący sposób: -wykonanie przecisku średnicy fi 50 w rurze osłonowej pod nasypem drogowym, - ułożenie kabla 4x35 mm2 w rowach i ich zasypanie - 300 m - ustawienie słupów oświetleniowych - 9 szt. Organizacja ruchu na czas budowy Lokalizację oraz ilość znaków określi projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który jest integralną częścią dokumentacji projektowej i zostanie opracowany przez wykonawcę robót. Należy przewidzieć wykonywanie robót przy jednostronnym zajęciu części jezdni drogi gminnej. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości w pkt. 3 programu funkcjonalno - użytkowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i uzupełniające. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Droga dojazdowa do Ośrodka Wypoczynkowego Leśny Zakątek nie posiada wydzielonego miejsca na ruch pieszo-rowerowy. W związku z otwarciem w bieżącym roku Tężni ruch pieszo-rowerowy znacznie się zwiększył. Brak ścieżki pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem stwarza zagrożenie dla spacerujących kuracjuszy. Program funkcjonalno - użytkowy określa wymagania dotyczące remontu, realizacji, odbioru i przekazania do użytkowania wszystkich elementów omawianego zadania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a/ Opracowania dokumentacji projektowej budowy, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia [10], w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu remontowych robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekt Budowlany musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. b/ Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót. c/ Prowadzenie pomiarów i badań kontrolnych zgodnie z wymogami ST. d/ Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzanie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności przepisy Prawa budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem robót objętych zadaniem. Ogólne i szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe. Zamawiane roboty budowlane mają zapewnić poprawę warunków ruchowych i poprawę komfortu poruszania się. Przeprowadzona budowa spowoduje zmniejszenie nakładów na bieżące utrzymanie drogi gminnej. W ramach zamówienia należy zapewnić zaprojektowanie i wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej wraz z budową linii kablowej oświetlenia. Wycena oszacowana przez wykonawcę będzie stanowiła wynagrodzenie umowne w formie ryczałtu stałego i niezmiennego. Za spełnienie wymagań jakościowych dotyczących materiałów ponosi odpowiedzialność Wykonawca. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cechy dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane miały trwałość określoną zgodnie z 1. Załącznikiem nr 5 Rozporządzenia MT i GM z dnia 2.03.1999 r. Dz.U. z 1999 r. Nr 43, poz. 439 2. Działem V Rozporządzenia MT i GM z dnia 30.05.2000r. Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 Ogólne warunki wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji robót budowlanych, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa pracy, e) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami przepisów o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Kontroli zamawiającego będą w szczególności poddane: 1. rozwiązania projektowe zawarte w projekcie wykonawczym przed ich skierowaniem do wykonawcy robót budowlanych - w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym oraz warunkami umowy, 2. stosowane gotowe wyroby budowlane, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych, 3. sposób wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności wykonania z projektami wykonawczymi i specyfikacjami technicznymi Dla potrzeb zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów zamawiający przewiduje ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów: - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, - odbiór częściowy, - odbiór końcowy, - odbiór ostateczny tj. po okresie gwarancji. Sprawdzeniu i kontroli będą podlegały: - użyte wyroby budowlane i uzyskane w wyniku robót budowlanych elementy obiektu w odniesieniu do ich parametrów oraz ich zgodności z dokumentami budowy, - jakość wykonania robót i dokładność montażu. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania i utrzymywania w stanie nadającym się do użytku oraz do likwidacji wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie opłacał robót tymczasowych. Do robót tymczasowych będą między innymi zaliczone: organizacja robót budowlanych, zabezpieczenia interesów osób trzecich, ochrony środowiska, tymczasowa organizacja ruchu na czas wykonywania robót, spełnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich, zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową itp. Do odbioru końcowego Wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą. Wymagania szczegółowe. W odniesieniu do przygotowania terenu (robót). Teren przewidziany pod roboty związane z budową ścieżki pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem należy do zarządcy tej drogi. Miejsca składowania materiałów odzyskowych, możliwości urządzenia czasowego placu budowy i inne szczegółowe uwarunkowania wykonania robót wykonawca uzgodni z Urzędem Miejskim w Gołdapi. Pozyskane w trakcie budowy materiały rozbiórkowe, nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko wskazane przez Zamawiającego przygotowania terenu (robót). W odniesieniu do zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym - załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.22.31.00-7, 45.23.14.00-9, 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 04.09.2014 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 03.09.2014 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 3, ppkt. 2.1 niniejszej SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi tj: jednym Kierownikiem robót budowlanych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, jedną osobą z uprawnieniami w zakresie projektowania dróg jedną osobą z uprawnieniami w zakresie projektowania sieci elektro - energetycznych Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z 17 kwietnia 2008 r.) z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. 243, poz. 1623 z 2010 r. ze zm.) -(dotyczy osób wymienione w Rozdziale III, pkt. 2, ppkt. 2.1. lit. c) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.1. Dowodu wniesienia wadium; 2.2. Dokument (np.: pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi PlZwycięstwa 14 pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie