Zarządzenie Nr 242 /X/11
Burmistrza Gołdapi
z dnia 11 października 2011r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:
§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacji i kadr w Wydziale Organizacji i Nadzoru w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób
ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone
zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:
1. Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji
2. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Członek
3. Władysław Frydrych Kierownik Wydziału ON - Członek
2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia
18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik
do Zarządzenia Nr 242 /X/11
Burmistrza Gołdapi
z dnia 11października 2011r.
BURMISTRZ GOŁDAPI
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. organizacji i kadr
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14
Nabór dotyczy zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy,
- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas
nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.
-
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie:średnie
d) posiada co najmniej 5 - letni staż pracy ,
e) minimum 1 rok pracy w jednostkach administracji publicznej,
f) znajomość obsługi komputera,
g) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, Ustawy z dnia 08.03.1990r.
O samorządzie gminnym, Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 marca 2009r. w
sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, Ustawy z dnia 25.06.1999r. o
świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Ustawy z
dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy,
h) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
i) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość programów PŁATNIK i PUMA,
b) rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu i dyrektorów jednostek
podległych,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie upoważnień, dokumentów
związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
- sporządzanie dokumentacji do ZUS dotyczących emerytur i rent.
- sporządzanie sprawozdań statystycznych,
- sporządzanie list płac pracowników Urzędu
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie PŁATNIK,
- sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, - współpraca z PUP w sprawie zatrudnienia w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych,wykonywania prac społecznie użytecznych i organizację stażu.
- przygotowywanie i przeprowadzanie wyborów do Sejmu i Senatu RP,do Parlamentu
Europejskiego, Prezydenta RP, Samorządu Terytorialnego i referendów,
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy
- odpis dyplomu , świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy
- ewentualne referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. organizacji i kadr w Wydziale Organizacji i Nadzoru w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” - w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 , lub na adres: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w terminie do 21 października 2011 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
( dla nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.
Gołdap dnia 2011-10-11
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros