Zarządzenie Nr 358/II/2012
Burmistrza Gołdapi
z dnia 3 lutego 2012r.
w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zm.) w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm. i § 2 Zarządzenia Nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”, zarządzam co następuje:
§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:
1.Jolanta Mogilnicka - Przewodnicząca Komisji
2.Barbara Woźniak - Członek
3.Barbara Michałowska - Członek
4.Iwona Urban - Sekretarz Komisji
2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia
18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gołdapi
/-/ Marek Miros
Załącznik do
Zarządzenia Nr 358/II/2012
Burmistrza Gołdapi
z dnia 3 lutego 2012r.
Burmistrz Gołdapi
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi
(½ etatu)
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
4. nieposzlakowana opinia;
5. wykształcenie wyższe (preferowane: socjologia, resocjalizacja);
6.znajomość uregulowań prawnych z zakresu:
Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
Ustaw o wychowaniu w trzeźwości, o przeciwdziałaniu narkomanii, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
8. koncepcja pracy na ww. stanowisku.
II.Wymagania dodatkowe:
1. wskazane doświadczenie w pracy w administracji oraz z osobami uzależnionymi
i współuzależnionymi;
2. samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;
3. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
4. umiejętność obsługi komputera;
5. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Zwiększenie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków;
2. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii;
3. Przedstawianie Burmistrzowi do zatwierdzania godzin otwarcia Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego dla mieszkańców gminy Gołdap oraz czasu dyżurów specjalistów obsługujących PIK.
4. Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych OPS, PCPR, Zespołami interdyscyplinarnymi, pełnomocnikiem Burmistrza ds. uzależnień.
5. Koordynacja działań związanych z profilaktyką alkoholową i przeciwdziałaniem narkomanii realizowanych przez różne organizacje społeczne oraz jednostki samorządowe.
6. Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej i informacyjnej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
7. Współpraca z instytucjami, organizacjami i osobami fizycznymi działającymi w sferze profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii,
8. Diagnozowanie potrzeb związanych z profilaktyka i rozwiązywaniem problemów alkoholowych i narkomanii
9. Obsługa Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego.
10.Ogłaszanie i prowadzenie konkursów na wykonywanie poszczególnych zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych:
- bieżąca koordynacja i nadzór nad tymi zadaniami,
-przygotowywanie umów zawieranych w celu realizacji zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu, kontrola wykorzystania środków przeznaczonych na realizację programów, planowanie, koordynowanie i inicjowanie działań na rzecz przeciwdziałania narkomanii w Gminie.
IV.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
-. cv (życiorys),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych),
- doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,
- oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
V.Warunki pracy:
1. Wymiar etatu: 1/2
2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy. Podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem.
Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym w warunków dalszego zatrudnienia.
VI.Inne informacje:
W grudniu 2011r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Wymagany dokument aplikacyjny: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub cv powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gołdapi lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap, w terminie do 13 lutego 2012r.
Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://goldap.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.