Zarządzenie Nr 1623/VIII/2022 Burmistrza Gołdapi z dnia 17 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji...

 

 

ZARZĄDZENIE Nr 1623/VIII/2022
Burmistrza Gołdapi
z dnia  17 sierpnia 2022 r. 

w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji administracyjnych. 

Na podstawie art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym  (t. j.  Dz. U. z 2022 r. poz. 559, ze zm.) w związku z 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692), zarządzam co następuje:

§1. Upoważniam Panią Emilię Mor-Górską – Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji administracyjnych.
§2. Upoważnienia, o którym mowa w §1 udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą jego cofnięcia albo rozwiązania stosunku pracy.
§3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                                   
                                                                                               Z up. BURMISTRZA 
                                                                                                        GOŁDAPI

                                                                                        (-) Joanna Magdalena Łabanowska
                                                                                             ZASTĘPCA BURMISTRZA
 

 

Autor: Małgorzata Tobolska
Data utworzenia: 23-08-2022 7:55:39
Autor edycji: Małgorzata Tobolska
Data edycji: 23-08-2022 8:38:10