Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Radcy Prawnego

Burmistrz Gołdapi

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Radcy Prawnego

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,

  3. tytuł zawodowy radcy prawnego wraz z wpisem na właściwą listę radców prawnych - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych (t.j. Dz.U.2015.507 z późn. zm.),

  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  9. wysoki poziom wiedzy merytorycznej i biegła znajomość przepisów oraz aktualnego orzecznictwa w zakresie prawa administracyjnego procesowego oraz materialnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, prawa cywilnego i finansów publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,

  2. posiadanie prawo jazdy kategorii B i umiejętność kierowania samochodem,

  3. umiejętność obsługi komputera i posługiwania się komputerowym oprogramowaniem narzędziowym w postaci systemów informacji prawnej,

  4. bardzo dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista,

  5. zdolność analitycznego myślenia,

  6. bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,

  7. inicjatywa i pełna samodzielność w działaniu,

  8. zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,

  9. sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

  10. umiejętność pracy w zespole,

  11. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,

  12. wysoka motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego (szczególnie w w/w preferowanych obszarach prawa i administracji).

III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Miejsce pracy: Praca w budynku na II piętrze Urzędu oraz praca w terenie. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony jest w podjazd umożliwiający wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, nie posiada windy. Praca przy sztucznym/naturalnym świetle. Toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem
się wewnątrz budynku oraz pracą w terenie, bezpośredni kontakt z interesantami. O
bowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, (wykonywanie czynności w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi wynosi
8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym). Z
atrudnienie po zakończeniu i rozstrzygnięciu wyniku naboru.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obejmuje zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej Urzedu Miejskiego w Gołdapi, a w szczególności:

  1. opiniowanie pod względem formalno-prawnym i redakcyjnym aktów prawnych Burmistrza oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Miejskiej;

  2. obsługę prawną organów gminy,

  3. doradztwo prawne (udzielanie porad prawnych sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, projektów pism urzędowych) na rzecz pracowników Urzedu Miejksiego w Gołdapi,

  4. prowadzenie rejestru spraw sądowych,

  5. uczestnictwo w rokowaniach, opiniowaniu projektów umów i porozumień ze szczególnym zwróceniem uwagi w tych umowach/porozumieniach na zabezpieczenie interesów prawno-gospodarczych Gminy;

  6. zastępstwo prawne i procesowe (czynne i bierne) przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi,

  7. przygotowanie i aktualizacja danych do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronę internetową Urzędu ze swojego zakresu działania;

  8. sporządzanie, opiniowanie i konsultowanie wewnętrznych uregulowań prawnych Gminy,

  9. przestrzeganie zasad dotyczących archiwizacji oraz czynności kancelaryjnych w tym elektronicznego obiegu dokumentów;

  10. sporządzania opinii/stanowisk prawnych na zlecenie Burmistrza, Z-cy Burmistrza
    i Kierowników Wydziałów,

  11. bezpośrednie konsultacje prawne z udziałem Burmistrza i/lub Z-cy Burmistrza;

  12. wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez Burmistrza lub Z-cę Burmistrza.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. CV - życiorys ze zdjęciem, zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:

  • wykształcenie (dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kserokopie dodatkowych dokumentów świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach itp.),

  • uzyskanie tytułu zawodowego radcy prawnego i dokonanie wpisu na właściwą listę radców prawnych,

  • staż pracy (np. świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe a w przypadku trwania stosunku pracy oświadczenie kandydata określające staż pracy u obecnego pracodawcy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy,

  • wymagane doświadczenie zawodowe w preferowanych obszarach (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)

  • niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;

  1. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  2. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,

  3. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  4. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  5. załączone dokumenty: list motywacyjny i życiorys powinny być podpisane i opatrzone następującą klauzulą: „Wyrażam zgodę na:

  • przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202)”.

  • przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach mojej pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2014 poz. 1202 z późn. zm.)”;

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

a) osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w sekretariacie Urzędu
lub za po
średnictwem poczty na adres:

Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14,

b) oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych

dopiskiem: „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego''.

c) Termin składania ofert: do dnia 21.10.2015 r. do godz.15:15 - decyduje data wpływu oferty
do Urz
ędu,

d) dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane,

e) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane kierownicze stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Tomasz Luto

 

 

Autor: Tomasz Mikielski
Data utworzenia: 07-10-2015 15:03:24