INFORMACJA O NABORZE WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ W 2024 R.
Od 20 maja br. rusza nabór wniosków na dofinansowanie zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap na lata 2023-2026, na rok 2024 w zakresie profilaktyki uzależnień.
Wniosek do Burmistrza Gołdapi o przyznanie środków finansowych na realizację zadania w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap na lata 2023-2026, w roku 2024 należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami w terminie od dnia 20.05.2024 r. do dnia 03.06.2024 r. w Punkcie Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu wniosku do Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
Termin rozpoczęcia realizacji zadania, nie wcześniej niż od dnia 1 lipca 2024 r.
Wszystkie dokumenty potrzebne do przystąpienia do naboru dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gołdapi pod adresem: www.goldap,pl w zakładce Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Bezpośredni link do ogłoszenia: https://bip.goldap.pl/pl/1558/34637/dokumenty-do-naboru-wnioskow-w-ramach-gppirpaopn-dla-gminy-goldap-na-lata-223-226-w-roku-224.html
Programy rekomendowane przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom, które w dużym stopniu mogą ułatwić realizację działań w ramach profilaktyki uzależnień dostępne są na stronie: https://www.programyrekomendowane.pl/
W przypadku pytań można kontaktować się z p. Małgorzatą Tobolską, iIspektor ds. polityki społecznej, tel. 87 615 60 34 , e-mail: malgorzata.tobolska@goldap.pl