Powołanie komisji konkursowej do opiniowania ofert w otwartych konkursach ofert na realizację zadań publicznych w 2025 roku

ZARZĄDZENIE NR 371/XII/2024

Burmistrza Gołdapi

z dnia 9 grudnia 2024 r.

 

w sprawie powołania komisji konkursowej do opiniowania ofert w otwartych konkursach ofert na realizację zadań publicznych w 2025 roku

 

na podstawie art. 15 ust. 2a, 2b i 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024, poz. 1491), na podstawie uchwały nr VII/51/2024 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 27 sierpnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025, zarządzam co następuje: 

 

§1.

Powołuję Komisję Konkursową do opiniowania ofert składanych w ramach otwartych konkursów na realizację zadań publicznych w 2025 roku ujętych w § 7 ust. 1 Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025, stanowiącego załącznik do uchwały nr VII/51/2024 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 27 sierpnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025 z zakresu:

a) rozwój turystyki poprzez prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Gołdapi,

b) wypoczynek dzieci i młodzieży,

c) organizacja spotkań edukacyjnych,

d) upowszechnianie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego poprzez organizację wydarzeń kulturalnych, artystycznych, spektakli, konkursów i wystaw,

e) rozwój wspólnot i społeczności lokalnych,

f) wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej,

g) rozwój sportu,

h) promocja i organizacja wolontariatu,

i) działalność na rzecz organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w zakresie określonym w art. 4 ust. 1  pkt.1 – 32 a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

§2.

Komisja Konkursowa zwana dalej ,,Komisją” składa się z następujących osób:

a) Eliza Łaskarzewska  – przedstawiciel Burmistrza Gołdapi,

b) Monika Kalinowska – przedstawiciel Burmistrza Gołdapi,

c) Anna Jastrzębska – przedstawiciel wskazany przez organizację pozarządową,

d) Urszula Anuszkiewicz – przedstawiciel wskazany przez organizację pozarządową.

 


§3.

Do osób wchodzących w skład Komisji mają zastosowanie przepisy art. 15 ust. 2f ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024, poz. 1491).

 

§4.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Współpracy, Komunikacji Społecznej i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Gołdapi.

 

 

§5.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

 

 

§6.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Burmistrz Gołdapi

Konrad Kazaniecki

 

Autor: Damian Dzięcioł
Data utworzenia: 09-12-2024 12:06:33