Gołdap: wykonanie czyszczenia, monitoringu kanalizacji deszczowej w m. Gołdap.
Numer ogłoszenia: 194729 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie czyszczenia, monitoringu kanalizacji deszczowej w m. Gołdap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie czyszczenia kanalizacji deszczowej o zamuleniu średnio 50% samochodami z pełnym recyklingiem oraz przewidywanej długości: średnica 200mm 120 mb średnica 200 -300 mm 590 mb średnica 301-400 mm 550 mb średnica 401-500 mm 575 mb średnica 501-600 mm 10 mb średnica 601-800 mm 730 mb wraz z wyciągnięciem i wywozem osadu Czyszczenie studni i wpustów ulicznych 25 szt Wykonanie monitoringu kanalizacji jak wyżej z pełną dokumentacją, raportami poszczególnych odcinków ogólną ocenę techniczną Wykonanie pomiarów aktualizacyjnych przez z naniesieniem na mapy geodezyjne Planowana do czyszczenia kanalizacja jest ułożona w ul. Mazurska, Kościuszki, Kombatantów, Dolna, Przytorowa, Kolejowa, Żeromskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2, 90.64.20.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 10 .11.2009 r. godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2.Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych tj.: określonych w art. 45 ust. 6. pkt. 2), 3), 4) i 5) ustawy należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj.: do dnia 10.11.2009 r. godz. 10.00 Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wycofanie oferty po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c)unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki 2.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. 2.1.2 Mają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym (sprzęt specjalisztyczny) i osobami zdolnymi do wykonania zadania, 2.1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia 2.1.4 Udokumentują że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 2 usługi czyszczenia kanalizacji wraz z inspekcja o wartości 100 000 zł każda..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 1.2. [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 1.3 wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3, (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1., ppkt. 1.4. i 1.5.) 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 1.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.5. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 1.8. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 1.9. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 1.10. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 1.11 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 2) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4 ), 1.12 Dowód wniesienia wadium 1.13 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5 1.14 Wykaz wykonanych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 2 usługi czyszczenia kanalizacji wraz z inspekcja o wartości 100 000 zł każda. Z podaniem ich wartości przedmiotu, daty wykonania i odbiorców na załączniku nr 6 1.15 Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zadania w tym 2 samochody z pełnym recyklingiem kamerę do monitoringu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap pkój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).