Ogłoszenie o przetargu: Utrzymanie cmentarza komunalnego wraz z przyległym parkingiem przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi

Gołdap: Utrzymanie cmentarza komunalnego wraz z przyległym parkingiem przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 280573 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarza komunalnego wraz z przyległym parkingiem przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cmentarz położony na działkach o nr geod. 61, 224/1, 224/5 o łącznej powierzchni 4,9751 ha. Zarządzanie cmentarzem poprzez: 1.Przestrzeganie przepisów określonych w Ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. z 2011r. Dz. U. Nr 118 poz. 687 ze zmianami). 2.Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. Nr 48 poz. 284). 3.Przestrzeganie przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 z 2001 r. ze zmianami) oraz prowadzenie następującej dokumentacji: księgi osób pochowanych na cmentarzu, prowadzone według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące), księgi grobów, księgi cmentarne zawierającą alfabetyczny spis osób pochowanych na cmentarzu. 4.Wyznaczanie miejsc pochówków. 5.Pobieranie opłat na podstawie Uchwały Rady Miejskiej Nr XVIII/104/2007 z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego przy ul. Gumbińskiej w Gołdapi (załącznik nr 7), odprowadzanie raz na kwartał pobranych opłat na konto tut. Urzędu Nr PKO BP S.A. O/Ełk 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929. 6.Przedstawianie kwartalnego wykazu wniesionych opłat z wyszczególnieniem imienia i nazwiska osoby ponoszącej opłatę, imienia i nazwiska osoby pochowanej, nr kwatery i grobu za jaki opłata została poniesiona oraz wysokości wniesionej opłaty. 7.Zapewnienie ośmiogodzinnego ( 800 - 1600) dozoru w dni robocze na terenie cmentarza. 8.Zapewnienie czterogodzinnego ( 900 - 1300) dozoru w soboty, niedziele i dni świąteczne. 9.Utrzymanie porządku na terenie cmentarza poprzez: otwieranie bram wyłącznie dla konduktów pogrzebowych oraz dla firm kamieniarskich, ustawienie kontenerów o pojemności 7 m3 (4 szt.) i o pojemności 1,1 m3 (....) oraz wywóz odpadów stałych na składowisko w Kośmidrach, konserwacja sieci urządzeń wodociągowych tj. montaż i demontaż zaworów czerpalnych, bieżące naprawy zaworów czerpalnych, ponoszenie opłat za pobraną wodę w okresie od 15.04 do 15.11 każdego roku kalendarzowego, prognozowane zużycie wody 170 m3 rocznie, uzupełnianie występujących ubytków ogrodzenia kamiennego i metalowego. 10.Utrzymywanie zieleni wysokiej i niskiej poprzez: wiosenno - jesienne zabiegi przycinania żywopłotów (3 razy w roku) i krzesanie drzew (10 sztuk rocznie), wycinka drzew (10 sztuk rocznie), koszenie trawy min. 10 razy w ciągu roku, dosiewanie trawy, odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi alejek na cmentarzu, zamiatanie alejek oraz przestrzeni między grobami w szczególności uprzątanie liści, usuwanie odpadów, liści itp. gromadzących się w wąskich alejkach, dwukrotne w ciągu roku sprzątanie grobów opuszczonych i zaniedbanych, szacunkowa liczba grobów - 300 sztuk. 11.Odśnieżanie, przeciwdziałanie gołoledzi, posypywanie alejek i schodów piaskiem. 12.Wyznaczanie sektorów i kwater na nowej części. 13.Przygotowanie na zimę miejsca na pochówki. 14.Nadzór nad pracami kamieniarzy i pracami związanymi z kopaniem grobów. 15.Wykonywanie innych czynności wynikających z Regulaminu użytkowania cmentarza komunalnego dotyczących zarządcy - załącznik nr 6. 16.Całoroczne utrzymanie porządku na terenie parkingu, chodnika oraz trawników położonych wzdłuż posesji cmentarza o łącznej powierzchni 0,6750 ha poprzez: - zamiatanie 4 razy w miesiącu, - odchwaszczanie ręczne lub środkami chwastobójczymi, - odśnieżanie i przeciwdziałanie gołoledzi, - koszenie terenów zielonych min. 10 razy w ciągu roku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunki Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II piętro pok. 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. uchwala-rm.pdf
  3. regulamin-cmentarza.pdf
  4. mapa-sytuacyjna.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 26-10-2011 11:41:01
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 26-10-2011 11:41:01