Przetarg nieograniczony na modernizację ulicy Sosnowej, Cisowej, Jaworowej i Akacjowej w Gołdapi

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl

Gołdap: Modernizacja ulicy Sosnowej, Cisowej, Jaworowej i Akacjowej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 251876 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Sosnowej, Cisowej, Jaworowej i Akacjowej w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy następujących dróg gminnych: 1. Droga gminna nr 137523N - ulica Sosnowa w Gołdapi o długości ok. 385 m, 2. Droga gminna nr 137504N - ulica Cisowa w Gołdapi o długości ok. 435 m, 3. Droga gminna nr 137509N - ulica Jaworowa w Gołdapi o długości ok. 111 m, 4. Droga gminna nr 137513N - ulica Akacjowa w Gołdapi odcinek (od ul.Świerkowej do ul.Jodłowej) o długości ok.150 m o nawierzchni gruntowej ulepszonej pospółką i piaskami na nawierzchnię z betonu asfaltowego i kostki betonowej brukowej (odcinek ok. 30 m), posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg; 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Projektowane parametry techniczne ulic: 1) ul. Sosnowa: klasa techniczna ulicy -D; prędkość projektowa -30 km/h; szerokość jezdni - 5 m; chodnik dla pieszych po stronie lewej - 2 m; chodnik po stronie prawej - szer. zasadnicza 1,5 m; pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne - 2 %; pochylenie poprzeczne chodnika - 2 %; odwodnienie poprzez odcinki kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; kategoria ruchu - KR1. 2) ul. Cisowa: klasa techniczna ulicy -D; prędkość projektowa -30 km/h; szerokość jezdni - 4,5 m; chodnik dla pieszych po stronie lewej - 1,5 m; pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne - 2 %; pochylenie poprzeczne chodnika - 2 %; odwodnienie poprzez odcinki kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; kategoria ruchu - KR1. 3) ul. Jaworowa: klasa techniczna ulicy -D; prędkość projektowa -30 km/h; szerokość jezdni - 4,5 m; chodnik dla pieszych po stronie lewej - 1,5 m; pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne - 2 %; pochylenie poprzeczne chodnika - 2 %; odwodnienie poprzez odcinki kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; kategoria ruchu - KR1. 4) ul. Akacjowa: klasa techniczna ulicy -D; prędkość projektowa -30 km/h; szerokość jezdni - 4,5 m; chodnik dla pieszych po stronie lewej - 1,5 m; pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne - 2 %; pochylenie poprzeczne chodnika - 2 %; odwodnienie poprzez odcinki kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; kategoria ruchu - KR1. Konstrukcja nawierzchni: 1) ul. Sosnowa: jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8 mm -4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm - 5 cm, podbudowa pomocnicza z mieszanki 40 % kruszywa łamanego - 20 cm, warstwa odcinająca z pospółki - 15 cm; chodnik - kostka brukowa betonowa szara - 6 cm, podsypka piaskowo-cementowa 4:1 - 5 cm, podłoże z pospółki 0-31 mm - 10 cm; wjazd - kostka brukowa betonowa czerwona - 8 cm, podsypka piaskowo-cementowa 4:1 - 3 cm, podbudowa z chudego betonu (B7,5) - 15 cm, podsypka z pospółki 0-31 mm - 10 cm, 2) ul. Cisowa: jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8 mm -4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm - 5 cm, na odcinku ok. 30 m kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego0-31,5 mm - 20 cm, warstwa odcinająca z pospółki - 15 cm; chodnik - kostka brukowa betonowa szara - 6 cm, podsypka piaskowo-cementowa 4:1 - 3-5 cm, podłoże z pospółki 0-31 mm - 10 cm; wjazd - kostka brukowa betonowa czerwona - 8 cm, podsypka piaskowo-cementowa 4:1 - 3-5 cm, podbudowa z chudego betonu (B7,5) - 10 cm, podsypka z pospółki 0-31 mm - 10 cm, 3) ul. Jaworowa, ul. Akacjowa: jezdnia - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8 mm -4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm - 5 cm, podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 20 cm, warstwa odcinająca z pospółki - 15 cm; chodnik - kostka brukowa betonowa szara - 6 cm, podsypka piaskowo-cementowa 4:1 - 3-5 cm, podłoże z pospółki 0-31 mm - 10 cm; wjazd - kostka brukowa betonowa czerwona - 8 cm, podsypka piaskowo-cementowa 4:1 - 3-5 cm, podbudowa z chudego betonu (B7,5) - 10 cm, podsypka z pospółki 0-31 mm - 10 cm. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, ustawienie krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego wykonanie nawierzchni chodników i wjazdów z kostki betonowej brukowej, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz uporządkowanie terenu budowy. 1.1. Wymagania dodatkowe a) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną podczas realizacji zadania, m.in. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, b) Wykonawca na własny koszt zorganizuje i zagospodaruje plac budowy, zapewni jego utrzymanie i likwidację po zakończeniu robót, c)Wykonawca na własny koszt przywróci do stanu pierwotnego drogi i dojazdy w obrębie placu budowy, d)Wykonawca na własny koszt oznakuje teren robót. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja projektowa. 3. Przedmiar robót. Wykonawca Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji na miejscu budowy w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia aby pozyskać dodatkowe informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty i materiały wynosi 36 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 15.072013 r. do godz. 1000 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 15.07.2013 r. do godz. 1000 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium : - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie w należyty sposób, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone roboty budowlane obejmujące wykonanie co najmniej: 1.2.1. dwóch zamówień polegających na budowie lub przebudowie ulicy wraz z infrastrukturą o długości nie mniejszej niż 500 m każda,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej: 1.3.1. Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj.: 1.3.1.1. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, 1.3.1.2. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że: 1.4.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 zł, 1.4.2. posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kopia dowodu wpłaty wadium, Kosztorys ofertowy oraz wykaz cen robocizny, materiałów, sprzętu oraz wskaźniki kalkulacyjne, Wypełniony formularz ofertowy, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 Ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, gdy: a) będą odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, b) zaistnieje konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy, d) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej, termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków. e)wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy, f)nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 3.Zmiany o których mowa wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w następujących przypadkach: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) nie przekazania w terminie wynikającym z § 3 ust. 1 lit a) placu budowy, c) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 4. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 3, strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap Pokój 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap Sekretariat, I piętro, pokój 12A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



 

 

 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-modernizacja-ulicy-sosnowej-cisowej-jaworowej-i-akacjowej.pdf
  2. zalacznik-nr-4-wzor-umowy-modernizacja-ul.-sosnowa-...........pdf
  3. zalaczniki-nr-1-2-3-5-6-7-8-9do-siwz-modernizacja-ulicy-sosnowej........pdf
  4. zalaczniki-nr-1-2-3-5-6-7-8-9do-siwz-modernizacja-ulicy-sosnowej........doc
  5. przedmiary-robot-zalaczniki-10-11-12-13.zip
  6. kosztorysy-ofertowe-zalaczniki-nr-20-21-22-23.zip
  7. sstwior-zalacznik-nr-18-19.zip
  8. dokumentacja-projektowa-ul.-cisowa-zalacznik-nr-15.zip
  9. dokumentacja-projektowa-ul.akacjowa-zalacznik-nr-17.zip
  10. dokumentacja-projektowa-ul.jaworowa-zalacznik-nr-12.zip
  11. dokumentacja-projektowa-ul.sosnowa-czesc-1-zalacznik-nr-14.zip
  12. dokumentacja-projektowa-ul.sosnowa-czesc-2-zalacznik-nr-14.zip
  13. dokumentacja-projektowa-ul.sosnowa-czesc-3-zalacznik-nr-14.zip
  14. zalacznik-nr-24-projekt-budowlany-podlasie-m.in.-ul.cisowa-akacjowa-jaworowa.zip
  15. dokumentacja-projektowa-ul.sosnowa-zalacznik-nr-14.zip
  16. zalacznik-nr-26-organizacja-ruchu-podlasie-m.in.-ul.cisowa-jaworowa-i-akacjowa.zip
  17. zalacznik-nr-25-projekt-zagospodarowania-podlasie.zip
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 28-06-2013 15:05:15
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 28-06-2013 15:39:17