ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016 w formie zakupu biletów miesięcznych

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.goldap.pl


Gołdap: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016 w formie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 230688 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016 w formie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie uczniów do szkół w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016 w formie zakupu przez Zamawiającego biletów miesięcznych w okresie od 1.09.2014 r. do 30.06.2016 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz.U.Nr 46, poz. 432 z późn.zm.). 1.1. Przewidywana liczba uczniów dowożonych do szkół wynosi 248 tj: I Trasa -Niedrzwica, Piękne Łąki, Bałupiany , Somaniny, Mażucie, Pietraszki, Użbale - 64. II Trasa - Osieki, Jany , Rożyńsk Mały, Sokoły, Juchnajcie. Skocze, Kośmidry- 74. III Trasa - Botkuny, Koniszki, Jurkiszki, Galwiecie - 80. IV Trasa - Dunajek, Siedlisko - 30 1.2 Trasy , miejscowości i szkoły , z których realizowany będzie dowóz, ilość uczniów zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ według, którego zamówienie będzie realizowane. 1.4. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych na podstawie niniejszej SIWZ, poza niniejszym zleceniem Wykonawca może świadczyć odpłatnie usługi transportowe na rzecz innych osób ( mieszkańców gminy) w ramach opłat biletowych , z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić miejsce siedzące dzieciom i uczniom w autobusie. 1.3. Wykonawca oprócz biletów miesięcznych musi zapewnić opiekę dla przewożonych uczniów w czasie dowożenia do szkoły i odwożenia do punktu zbiorczego. 1.4. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu( kierowca nie może być jednocześnie opiekunem w autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun ). 1.5. Uczniowie do szkoły powinni być dowiezieni nie wcześniej niż o godz. 7.15 i nie później niż o godz. 7.50. 1.6. Odwożeni ze szkół dwa razy dziennie : po pięciu godzinach lekcjach tj. pomiędzy. 12.50, a 13.00 po siedmiu godzinach lekcyjnych tj. pomiędzy godz. 14.35, a 14.50 do miejscowości wskazanych w - Załączniku Nr 9 do SIWZ. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowy (Dz.U z 2013 r. , poz. 1414 z póżn.zm.). 1.8. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 1.9. W okresach zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane. 1.10. Przewoźnik ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 1.11 Rozliczenie dowozu uczniów będzie dokonywane comiesięcznie na podstawie wystawionej faktury lub noty po odebraniu biletów miesięcznych przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.12. Zaleca się Wykonawcy do przeprowadzenia szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia ( wizja lokalna ) w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunki Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, by wykonał lub wykonuje należycie usługi w zakresie przewozu osób na kwotę brutto minimum 150.000 zł za okres ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek udziału w postępowaniu, wymaga aby na potrzeby niniejszego zamówienia posiadał on: a) co najmniej pięć sprawnych autobusów przystosowane do przewozu osób z 50 miejscami. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zadania. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu : - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz.pdf
  2. zalaczniki-nr-1-9.odt

Dokumenty:

Zawiadomienie o wyborze oferty (wynik przetargu)
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 10-07-2014 8:49:23
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 10-07-2014 8:49:23