Gołdap: Opracowanie projektu budowlanego cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 127377 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6156000, faks 87 6150800.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego I etapu budowy cmentarza komunalnego przy ul. Zadumy w Gołdapi o powierzchni 8 ha na działce o numerze geodezyjnym 226/8 obręb Bałupiany po uprzednim opracowaniu koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego. Koncepcja i program wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. a) opracowanie projektu I etapu budowy cmentarza na powierzchni 4 ha. b) Przedmiot zamówienia należy opracować w oparciu o: Decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego nr GPO.7331/cp-24/08 z dnia 28 lipca 2008r. zmienioną decyzją nr GPO.7331/cp-24/z/08 z dnia 18 sierpnia 2008r. (załącznik nr 8 do SIWZ) Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gołdapi nr ZNS-4313-1/2010 z dnia 8 lipca 2010r. (załącznik nr 9 do SIWZ) Charakterystykę Środowiska Przyrodniczego Dokumentacja Geologiczna z badań podłoża gruntowego terenu projektowanego cmentarza komunalnego w Gołdapi działka geodezyjna nr 226/8 powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie wykonaną przez geologa mgr Piotra Ranta (załącznik nr 10 do SIWZ) Ustawę o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. z 2000r. Dz. U. Nr 23 poz. 295 z późn. zm. oraz przepisy wykonawcze) Obowiązujące normy w zakresie wykonawstwa robót Mapę sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500 Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: Projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem niezbędnych uzgodnień projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, Budynek administracyjno-socjalno-gospodarczy ogrzewany (pow. zabudowy ok. 120m2), Szalet ogólnie dostępny, Budynek domu przedpogrzebowego ogrzewany z aranżacją wnętrz, nagłośnieniem wewnętrznym i zewnętrznym, salą ceremonii pogrzebowych, salą wystawiania zwłok (pow. zabudowy 300 - 350 m2). Aranżacja wymaga konsultacji z Zamawiającym na etapie projektowania, Parking na 100 - 150 miejsc postojowych, Ogrodzenie cmentarza stałe ażurowe stalowe na słupkach murowanych od frontu, ażurowe stalowe na słupkach stalowych w pozostałej części. I etap oddzielić od pozostałego zakresu ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych, Powierzchnie grzebalne z oznakowaniem sektorów, rzędów i grobów. Zamawiający przewiduje przeznaczyć powierzchnię grzebalną w następujący sposób: - murowane pojedyncze - 10% - murowane rodzinne - 60% - ziemne pojedyncze - 10% - ziemne rodzinne - 17% - dziecinne (dla zwłok do lat 6) - 2% - kolumbarium - 1% Ciągi piesze i pieszo-jezdne w tym dojście do grobów z kostki betonowej z utwardzeniem miejsc pod kontenery na odpady, Projekt odcinka ul. Zadumy ok. 300 mb oraz odcinka ul. Gumbińskiej ok. 155 mb, Urządzenie i ukształtowanie terenu, Zieleń i mała architektura, Uzbrojenie terenu: - sieć wodociągowa (zasilanie projektowanych obiektów, zasilanie p.poż., cmentarne punkty poboru wody). Sieć wodociągowa musi zabezpieczyć możliwość zasilania obiektów i punktów poboru wody dla I i II etapu. Warunki podłączenia z istniejącej sieci wodociągowej uzyskuje wykonawca, - sieć kanalizacyjna dla projektowanych obiektów z możliwością odbioru z obiektów zlokalizowanych w I etapie. Warunki podłączenia uzyskuje wykonawca, - sieć kanalizacji deszczowej w zakresie odwodniania projektowanego parkingu, terenów utwardzonych, punktów poboru wody oraz części działki nr 224/1 (istniejący cmentarz komunalny). Należy przewidzieć odbiór wód opadowych z etapu II, - zasilanie energetyczne - oświetlenie terenu parkingu i ulicy w oparciu o uzyskane warunki we własnym zakresie przez wykonawcę, -dokonanie niezbędnych uzgodnień projektów dla uzyskania pozwolenia na budowę uzbrojenia, Dokumentacja projektowo-kosztorysowa ma być wykonana w ilościach: Projekty wykonawcze wszystkich branż - 5 szt. Przedmiar robót wszystkie branże - 5 szt. Kosztorys inwestorski - 4 szt. Kosztorys ofertowy - 3 szt. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż - 5 szt. Całość opracowania należy dostarczyć również w wersji elektronicznej (PDF). Termin wykonania dokumentacji: Koncepcja i program funkcjonalno-użytkowy do 31 lipca 2011r. Pozostały zakres zamówienia do 31 października 2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, iż wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres, prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi związane z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie usługi Zamawiający uzna: - co najmniej dwie usługi projektowe w zakresie zagospodarowania przestrzennego terenu o wartości nie mniejszej niż 50000 zł brutto każda.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sporządzania projektu architektoniczno - budowlanego tj: jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektomnicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. W przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia obywateli państw członkowskich (państwa członkowskie Unii Europejskiej. Konfederacja Szwajcarska, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)), wykonawca złoży oświadczenie, że osoby te nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w specjalnościach zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub oświadczenie że wymienione osoby mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (tzw. świadczenie usług trans granicznych) - dotyczy osób wymienione w Rozdziale III, pkt. 2, ppkt. 2.1. lit. c) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument (np.: pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, pok. 28 - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, sekretariat- I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie