Zarządzenie Nr 101/VIII/2024 Burmistrza Goldapi z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Priorytetowego ,,Ciepłe Mieszkanie” na terenie Gminy Gołdap – nabór II i powołania zespołu do realizacji Programu.

Zarządzenie 101/VIII/2024

Burmistrza Gołdapi

z dnia 1 sierpnia 2024 r.

w sprawie ogłoszenia naboru wniosków o udzielenie dofinansowania przedsięwzięć
w ramach Programu Priorytetowego ,,Ciepłe Mieszkanie” na terenie Gminy Gołdap – nabór II
i powołania zespołu do realizacji Programu.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm) w związku z §12 ust.1 i 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Gołdapi, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 883/II/2014 Burmistrza Gołdapi z dnia 27 lutego 2014 r. w sprawie  nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu w Gołdapi zarządzam co następuje:

§1

  1. Ogłaszam nabór wniosków o udzielenie dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Priorytetowego “Ciepłe Mieszkanie” na terenie Gminy Gołdap – nabór II (zwany dalej Programem) Ogłoszenie o naborze stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach Programu Priorytetowego “Ciepłe Mieszkanie” na terenie gminy Gołdap - nabór II, stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§2

  1. Powołuję i ustalam zakres zadań zespołu do realizacji Programu.
  2. Do zespołu powołuję:
  1. Kierownika Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Nieruchomości,
  2. Kierownika Wydziału Inwestycji i Rozwoju,
  3. Skarbnika Gminy,
  1. Kierownicy o których mowa w ust. 2 mogą wyznaczyć pracownika, który zastąpi ich w pracach zespołu, a także wskażą ewentualne zastępstwa oraz zapewnią możliwość realizacji przydzielonych im zadań.
  2. Wyznaczam Koordynatora Zespołu w osobie Kierownika Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Nieruchomości.
  3. Dokonuję następującego podziału zadań związanych z realizacją Programu:
  1. Kierownikowi Wydziału Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Nieruchomości,  powierzam zadania w zakresie:

- przyjmowania i weryfikacji wniosków o dofinansowanie,

- obsługi wniosków do momentu zawarcia umów z beneficjentami końcowymi,

- współuczestniczenia w kontrolach koordynowanych przez Wydział WIR przedsięwzięć u beneficjenta końcowego,

- składania wniosków o płatność do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w oparciu o zweryfikowane wnioski o płatność,

- aktualizacji na stronie internetowej danych dotyczących realizacji Programu,

- składania wniosków w ramach kolejnych naborów do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie oraz aneksowanie
w uzasadnionych okolicznościach (np. zmiana kwoty dotacji wynikająca ze zwiększenia lub zmniejszenia liczby beneficjentów, zmiana terminów  w harmonogramie itp.) umowy nr 00025/24/18033/OA-CM/D z dnia 31.05.2024 roku podpisanej pomiędzy Gminą  Gołdap i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

  1. Kierownikowi Wydziału Inwestycji i Rozwoju, powierzam zadania w zakresie:

- przyjmowania i rozpatrywania wniosków o płatność,

- prowadzenia kontroli przedsięwzięć u beneficjenta końcowego,

- przekazywania Wydziałowi GPO zweryfikowanego wniosku z rozliczeniem finansowym przedsięwzięcia wraz z uzasadnieniem (metodyką wyliczenia).

  1. Skarbnikowi Gminy, powierzam zadania w zakresie:

- przyjmowania umów o dofinansowanie zawartych między Gminą a Beneficjentem końcowym,

- wypłaty dofinansowania beneficjentom końcowym,

- uczestniczenia w kontrolach przedsięwzięć u beneficjenta końcowego,

- prowadzenia odrębnej informatycznej ewidencji księgowej kosztów, wydatków
i przychodów lub stosowania w ramach istniejącego systemu ewidencji księgowej odrębnego kodu księgowego umożliwiającego identyfikację wszystkich transakcji i poszczególnych operacji bankowych związanych z realizacją umowy nr 00025/24/18033/OA-CM/D z dnia 31.05.2024 roku podpisanej pomiędzy Gminą Gołdap i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Olsztynie.

  1. W celu należytego i terminowego wykonania projektu członkowie zespołu będą współdziałać z Koordynatorem Zespołu.
  2. Zespół powołany zostaje na czas realizacji Programu i zakończy pracę z chwilą całkowitego rozliczenia Programu pod względem finansowym z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie

§3

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się zastępcy Burmistrza Gołdapi.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Autor: Anita Germaniuk
Data utworzenia: 01-08-2024 8:41:53
Autor edycji: Anita Germaniuk
Data edycji: 01-08-2024 8:49:14

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA

  1. II_zał._1_do_Zarządzenia - Ogłoszenie_o_naborze_wniosków_PP_Ciepłe_Mieszkanie.docx (rozmiar pliku: 22.98 KB)
  2. II_zał._2_do_Zarządzenia - Regulamin_naboru_wniosków_PP_Ciepłe_Mieszkanie.docx (rozmiar pliku: 103.14 KB)
  3. II_zał._1_do Regulaminu - Wniosek_o_dofinansowanie_fizyczna_wzór.docx (rozmiar pliku: 166.75 KB)
  4. II_zał._1a_do Regulaminu - Wniosek_o_dofinansowanie_wspólnota_wzór.docx (rozmiar pliku: 149.69 KB)
  5. Instrukcja_wypełniania_wniosku_o_dofinansowanie_fizyczna.docx (rozmiar pliku: 115.74 KB)
  6. Instrukcja_wypełniania_wniosku_o_dofinansowanie_wspólnota.docx (rozmiar pliku: 103.3 KB)
  7. II_zał._2_do_Regulaminu - Lista_sprawdzająca_przedsięwzięcie.docx (rozmiar pliku: 95.27 KB)
  8. II_zał._3_do_Regulaminu - Umowa_o_dofinansowanie - wzór_ZMIENIONY.docx (rozmiar pliku: 38.21 KB)
  9. Załącznik_do_Wniosku_o_dofinansowanie - Klauzule_informacyjne.docx (rozmiar pliku: 92.74 KB)
  10. Załącznik_do_Wniosku_o_dofinansowanie - Oświadczenie_o_wyrażeniu_zgody_na_realizację.docx (rozmiar pliku: 91.42 KB)
  11. Załącznik_do_Wniosku_o_dofinansowanie - Oświadczenie_współmałżonka.docx (rozmiar pliku: 88.38 KB)
  12. Załącznik_do_Wniosku_o_dofinansowanie - Pełnomocnictwo.odt (rozmiar pliku: 79.27 KB)
  13. II_Wniosek_o_płatność_fizyczna_wzór.docx (rozmiar pliku: 142.37 KB)
  14. II_Instrukcja wypełniania wniosku o płatność_fizyczna.docx (rozmiar pliku: 107.84 KB)
  15. II_zał._1_do_Wniosku_o_płatność_fizyczna- Zestawienie_dokumentów.docx (rozmiar pliku: 92.66 KB)
  16. II_zał._2_do_Wniosku_o_płatność_fizyczna - Protokół_odbioru_prac_wzór.docx (rozmiar pliku: 102.14 KB)
  17. II_Wniosek_o_płatność_wspólnota_wzór.docx (rozmiar pliku: 134.08 KB)
  18. II_Instrukcja wypełniania wniosku o płatność_wspólnota.docx (rozmiar pliku: 107.88 KB)
  19. II_zał._1_do_Wniosku_o_płatność_wspólnota - Zestawienie_dokumentów.docx (rozmiar pliku: 93.48 KB)
  20. II_zał._2_do_Wniosku_o_płatność_wspólnota - Protokół_odbioru_prac_wzór.docx (rozmiar pliku: 103.06 KB)
  21. II_zał._3_do_Wniosku_o_płatność_wspólnota - zaświadczenie_fotowoltaika_wzór.docx (rozmiar pliku: 91.75 KB)
  22. program_priorytetowy_cieple_mieszkanie_nabor_ii.pdf (rozmiar pliku: 450.47 KB)
  23. zalacznik_nr_1_do_programu_priorytetowego_cieple_mieszkanie_nabor_ii.pdf (rozmiar pliku: 198.25 KB)
  24. zalacznik_nr_1a_do_programu_priorytetowego_cieple_mieszkanie_nabor_ii.pdf (rozmiar pliku: 234.84 KB)
  25. dokument_pomocniczy_dokument_podsumowujacy_audyt_energetyczny.xlsx (rozmiar pliku: 80.23 KB)