Sieć kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Mazurskiej w Gołdapi

Gołdap: Sieć kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Mazurskiej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 60555 - 2010; data zamieszczenia: 19.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Mazurskiej w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji deszczowej w obrębie ulicy Mazurskiej (droga krajowa nr 65) w Gołdapi, posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych; 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów; 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Długość kanalizacji deszczowej wynosi 775,2 m w tym: DN200 - 120,1 m; DN315 - 410,6 m; DN400 - 244,5 m. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów pod ułożenie sieci kanalizacji deszczowej oraz posadowienie seperatorów, zabezpieczenie wykopów poprzez wykonanie szalunków, montaż sieci kanalizacji deszczowej z rur PP-b typu Pragma, montaż betonowych wpustów deszczowych śr. 500 z osadnikiem klasy D400, montaż studni rewizyjnych betonowych śr. 1200 z włazami żeliwnymi typu D400, montaż osadników oraz seperatorów substancji ropopochodnych z wkładem lamelowym, z bypassem zewnętrznym, zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami oraz odtworzenie podbudowy pod nawierzchnię i nawierzchni jezdni i chodników. 1.1. Wymagania dodatkowe a) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną podczas realizacji zadania, m.in. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. b)Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót (w 4 egz.), uzyska opinię Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie i przedstawi do zatwierdzenia w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku, c)Wykonawca uzgodni termin zajęcia pasa drogowego w celu ułożenia ww. sieci oraz zakres i technologię robót przywracających stan użyteczności z ww. Rejonem w Ełku, d) Wykonawca na własny koszt zorganizuje i zagospodaruje plac budowy, zapewni jego utrzymanie i likwidację po zakończeniu robot, e)Wykonawca na własny koszt przywróci do stanu pierwotnego drogi i dojazdy w obrębie placu budowy, f)Wykonawca na własny koszt uporządkuje teren po zakończeniu robot. g)Roboty budowlane w szczególności zagęszczenie gruntu i podbudowy (do stanu wyjściowego) oraz odtworzenie nawierzchni dróg i chodników będzie podlegało odbiorowi przez nadzór z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. 2. Dokumentacja projektowa. 3. Przedmiar robót. Materiały wskazane w dokumentacji i pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 06.04.2010 r. do godz. 10:00 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 02.04.2010 r. do godz. 1000 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zwrot wadium : - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - sieć kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o łącznej długości minimum 1100 m, w tym jedno zamówienie o długości minimum 700 m,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej: Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj.: 1.jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, 2. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia i dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy polega na wiedzy i doświadczeniu oraz potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wymaga się wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej dotyczącej tych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350 000,00 zł; posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporządzony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy; Kopię dowodu wpłaty wadium; Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 Ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, gdy: a) będą odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, b) zaistnieje konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy, d) w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o charakterze siły wyższej, termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków. e)wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy, f)nastąpi zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiany o których mowa wyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl ,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap Pok. 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Pl. Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap Sekretariat, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 



 

Lista załączników do przetargu

  1. siwz-kan.-deszcz.-ul.mazurska.pdf
  2. siwz-kanalizacja-deszczowa-ul.mazurska.doc
  3. opis-techniczny.pdf
  4. przedmiar-robot-i-kosztorys-ofertowy-ul.mazurska.pdf
  5. specyfikacja-techniczna.pdf
  6. rys-nr-1.pdf
  7. rys-nr-2.pdf
  8. rys-nr-3.pdf
  9. rys-nr-4.pdf
  10. rys-nr-5.pdf
  11. rys-nr-6.pdf
  12. rys-nr-7.pdf
  13. rys-nr-8.pdf
  14. rys-nr-9.pdf
  15. rys-nr-10.pdf
  16. rys-nr-11.pdf
  17. rys-nr-12.pdf
  18. rys-nr-13.pdf
  19. rys-nr-14.pdf
  20. rys-nr-15.pdf
  21. rys-nr-16.pdf
Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 19-03-2010 9:13:10
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 19-03-2010 9:24:29